Avatar billede klenow Nybegynder
22. november 2002 - 22:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Strømforsyning

Jeg kom som ny bruger her i Eksperten, galt fra start - sorry!

Har bygget min "medion" pc P4 2GHz ind i et nyt chiefteckabinet m. 340W PCU.

Der er en fæl el-støj på HT (uanset lyd styrke) og uanset/skift med andre HT + div. afkoblinger af udstyr. Ligeledes om Computeren er lukket ned

Når jeg monterer den " medion fødte 250W " strømforsyning i kabibettet er alt OK - det var jo ikke meningen!

Har i et godt foreslag?

Hilsen Klenow
Avatar billede ullum Praktikant
22. november 2002 - 22:41 #1
ground connections? i psu'en der ville jeg søge
Avatar billede klenow Nybegynder
22. november 2002 - 22:47 #2
OK og mange tak: - vedr ground - vil du fortælle mig hvad det i bund i "ground" hanler om, da jeg ikke forstår meningen.  Er ikke med på det med EL i den forstand.

På forhånd tak

Hilsen  Klenow
Avatar billede ullum Praktikant
22. november 2002 - 22:52 #3
ground er jord, for mig lyder det som om at du får noget støj ind
Avatar billede ullum Praktikant
22. november 2002 - 22:54 #4
men du er jo nok nødt til at kigge inden for i din psu
Avatar billede klenow Nybegynder
22. november 2002 - 23:02 #5
Måske! tænkte at forbindelsen som standard var ok, og der ikke skulle arbejdes inde i i CPU'eren for specielle alternativer. En "ground" forb. er nok en selvfølgelighed som standard. I mit oplæg var spørgsmålet nærmere om nogle CPU'er er mere eller mindre støjskærmede. Alt afhænging af pris.

Hilsen Klenow
Avatar billede klenow Nybegynder
22. november 2002 - 23:04 #6
Jamen jeg er jo bare så glad for at vide mere
Avatar billede ullum Praktikant
22. november 2002 - 23:13 #7
jepper, men der kan jo være fejl på alt, der må ikke være støj på din ht og hvis det kun sker med den store cpu tilsluttet er det jo der du har prob.
få den byttet med en ny,men hvad jeg kan se er det en gl. du har sat ind. Tilbage til dit spørgsmål der er krav som alle lev. skal overholde mht støj osv. men hvordan det hele spiller sammen er en anden sag. Normalt er der ingen prob. Derfor tror jeg st du mangler en jord eller lign.