Avatar billede lfc Nybegynder
22. november 2002 - 20:53 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

IPX protokoll i XP??

Noen kamerater av meg har problemer med å spille spill (over LAN) som benytter IPX. Dvs. problemet er at den ene maskinen kjører WindowsXP. Grunnen er jo at det ikke er mulig å installere IPX protokoll, men det må da være mulig å gjøre noe for å kunne spille!!??
Avatar billede guddo Nybegynder
22. november 2002 - 20:56 #1
Spil over IP
Avatar billede guddo Nybegynder
22. november 2002 - 20:59 #2
Kontrol Panel > Network Connections > (højre klik) Local Area Connection > (Fanen) General - Install > Protol > IPX
Avatar billede lfc Nybegynder
22. november 2002 - 20:59 #3
Klar over det, men finnes det ingen andre alternativer?
Avatar billede guddo Nybegynder
22. november 2002 - 21:00 #4
Dansk:

Kontrol Panel > Netværks Steder > (Højre klik) Lokalt Netværk > (Fanen) Generalt - Installér > Protkol > IPX
Avatar billede guddo Nybegynder
22. november 2002 - 21:00 #5
Jo, spil over TCP/IP !
Avatar billede guddo Nybegynder
22. november 2002 - 21:01 #6
Det er det enste du kan gøre...
Avatar billede lfc Nybegynder
22. november 2002 - 21:05 #7
Finner ingen ipx protokoll i XP, ihvertfall ikke den versjonen som er på den pc`en. Jeg har selfølgelig sagt at de må prøve å spille over tcp/ip, men de sier at det ikke går! Jeg har ikke sett på det selv..
Avatar billede guddo Nybegynder
22. november 2002 - 21:06 #8
Jeg vil væde min *** på at der er en IPX protokoler i _ALLE_ windows...
Avatar billede lfc Nybegynder
22. november 2002 - 21:17 #9
ja det skulle jeg tro, men den settes iallfall ikke opp på samme måte som i eldre windows-versjoner.
Avatar billede guddo Nybegynder
22. november 2002 - 21:18 #10
Vil du så acceptere dine egne points ?
Avatar billede guddo Nybegynder
22. november 2002 - 21:30 #11
Bruger anmeldt !