Avatar billede erlandsen Seniormester
22. november 2002 - 13:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Import af e-mail konti i XP

Hvordan importerer man e-mail indstillinger i outlook xp?
hvis man gør det som beskrevet under "Help" og anvender "File" - "Import and Export..." - "Import Internet mail account settings" får man beskeden "No internet accounts were found to import"...
Det er sgu' da en underlig fejlmeddelse - der står da ingen steder, hvor man skal placere filerne man vil importere - og i øvrigt kan man da i alle andre af windows funktionaliter browse sig frem til placeringen???
Er der nogen der ved hvor filerne skal placeres - nu når microsoft selv har glemt at fortælle det?
Avatar billede erlandsen Seniormester
22. november 2002 - 15:48 #1
I outlook 2000 er der en import funktion under "Accounts" som man åbenbart har fjernet i Outlook XP? Jeg forhøjer indsatsen da ingen har svaret endnu...
Avatar billede erlandsen Seniormester
22. november 2002 - 22:06 #2
er eksperten lukket??!
Avatar billede erlandsen Seniormester
22. november 2002 - 22:08 #3
i ka' sgu' da få 200 points jeg er da ligeglad...
Avatar billede doit Nybegynder
23. november 2002 - 17:22 #4
Dit spørgsmål forvirrer mig lidt, da jeg får opfattelsen af at du skal importere filer (E-mail indstillingerne) og den så oversat nogenlunde "ikke kan finde filerne den skal importere"?? kan altså ikke få det til at hænge sammen.
Det er da klart at du først skal ha adgang til filerne (filplaceringen) før du får lov at få mulighed for at gemme....
Avatar billede erlandsen Seniormester
24. november 2002 - 22:07 #5
jeg har 10 email konti og skal importere bruger navne, pw og øvrige email konto indstillinger da jeg ca. 2000 gange om dagen bliver bedt om at skrive bruger navn og pw på trods af at jeg manuelt har registreret mine email konti. Jeg håber dog at jeg har lavet en fejl og vil i stedet importere indstillingerne fra outlook 2000?
Avatar billede doit Nybegynder
24. november 2002 - 22:56 #6
Jamen du kan da gå op i Filer og ned i menuerne finde frem til den rigtige import, men det er nok en fed ide at importere indstillingerne fra O2k
Avatar billede erlandsen Seniormester
25. november 2002 - 15:24 #7
hvis man gør det som beskrevet under "Help" og anvender "File" - "Import and Export..." - "Import Internet mail account settings" får man beskeden "No internet accounts were found to import"...
Er der nogen der ved hvor filerne skal placeres - nu når microsoft selv har glemt at fortælle det?
Avatar billede erlandsen Seniormester
25. december 2002 - 13:39 #8
selv microsoft kan ikke svare på, hvordan man importerer mail indstillingerne i outlook 2002???
Avatar billede kimc Nybegynder
02. august 2003 - 23:54 #9
Erland> prøv at se mit indlæg her: http://www.eksperten.dk/spm/309853
Det kræser om samme emne, og kan være svaret på det du spørger om :-)