Avatar billede webstationen Nybegynder
22. november 2002 - 10:51 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Fil deling

jeg har et program jeg ikke lieg kan finde ud at dele !! da den fyulder ca 4 mb og den skal fyde 3 diskketter ca vis jeg nu bruger win rar kan jeg det !!! vis ikke hvad ska jeg så bruge !!! det er mega provo da de disketer ikkek er støre en 1,44 mb :0)
Avatar billede ullum Praktikant
22. november 2002 - 10:57 #1
dengang disketterne blev udviklet var de rigeligt store, og de har vel idag bare nærmest overlevet som et middel til hurtigt og billigt at gemme små programmer i
Avatar billede webstationen Nybegynder
22. november 2002 - 11:01 #2
jamen kan jeg ikke dele min fil ????
Avatar billede loctar Nybegynder
22. november 2002 - 11:02 #3
Jeg kender ikke win rar særligt godt, men eller kan du downloaded ARJ.exe det er et super pakkeprogram. Men det skal bruge i dos-mode
kommandoen du skal bruge for at pakke er arj a filnavn.arj -v1440k og for at pakke ud arj x filnavn.arj -v
Arj filen kan enten ligges i sammen directory som det der skal pakkes eller et sted du vi have, men så skal du ændre i autoexec.bat
SET PATH=det du har stående og så tilføjes ;c:\arj

håber du kan bruge det
Avatar billede webstationen Nybegynder
22. november 2002 - 11:04 #4
oek ymen hvor henter jeg den så !!
Avatar billede ullum Praktikant
22. november 2002 - 11:04 #5
hvis jeg vidste det havde jeg skrevet det ;-) det andet var ment som en oplysning hvad med en cd brænder
Avatar billede webstationen Nybegynder
22. november 2002 - 11:05 #6
ja men kan man jo ikke fra brende fra vores teknisk skole i skødstrup det er kun 266 mhz skod computer med ca 32 ram
Avatar billede loctar Nybegynder
22. november 2002 - 11:08 #7
brug google.com til at søge med eller gå ind på deres www.arjsoft.com
Avatar billede webstationen Nybegynder
22. november 2002 - 11:17 #8
oeky prøver jeg lige =)
Avatar billede ullum Praktikant
22. november 2002 - 11:24 #9
så send den til en kammerat med en brænder
Avatar billede gchris5 Praktikant
22. november 2002 - 12:07 #10
Hvis der er WinZip på computeren kan dette også bruges! Du skal bare pakke DIREKTE til dit a-drev for at den kan finde ud af at dele filen.

-gchris5
Avatar billede loctar Nybegynder
23. november 2002 - 21:33 #11
jeg er kommet til at lave en fejl i kommandoen om at pakke.
du skal skrive arj a filnavn.arj -vv1440k resten er i orden.
Avatar billede webstationen Nybegynder
28. november 2002 - 14:16 #12
det virker tak ska du have !
Avatar billede webstationen Nybegynder
28. november 2002 - 14:17 #13
men vis du vil kan du jo komme inde på mirc irc://irc.quakenet.eu.org/copyfree her er min canal