Avatar billede regitze Nybegynder
22. november 2002 - 10:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HASTER C5 - Forkert beløb / rapporttilretning

Tja så er jeg her igen da..

Nu har jeg fået tilrettet mit kontoudtog så beløbet overført på den første side stemmer MEN hvis så det er et kontoudtog med 2 sider - overfører den et forkert beløb - dvs...
i øverført på side 1 står der fx 11.757,51 kr
i overført på side 2 står der  12.722,51 kr
kan se at det på side 2 tager i det overførte beløb har taget den første posterin i kredit med i sammentællingen ???
HVOR DÆLEN ligger den "formel" jeg har lavet forkert ?? eller glemt ??
Avatar billede regitze Nybegynder
22. november 2002 - 10:34 #1
Dahmm kun man så bare stave i det mindste *LOL*
Avatar billede janborup Praktikant
26. november 2002 - 08:54 #2
Hej Regitse

Har du fået det til at virke eller vil du gerne have lidt hjælp til det.

mvh. Jan
Avatar billede regitze Nybegynder
29. november 2002 - 12:55 #3
yepper men nu har jeg lidt problemer med forfalds dage ..  med fx 30 og 60 dages kredit... men jeg er ikke helt sikker på anden end det er firmaet som har lavet noget forkert med deres fakturaer...
den viser nemlig beløb i alle forfalds dage.. men skulle der jo helst ikke ?? hmm forstået hvad jeg mener *gg* det er ski jo snart weekend *grin-*
Avatar billede dma Nybegynder
30. november 2002 - 14:07 #4
Hvis poster ikke bliver udlignet, vil de optræde som åbne poster i de forskellige perioder.

Kører I åbenpost så udlign ved indbetaling i kassekladden, ellers køre automatisk udligning under Debitor/Periodisk
Avatar billede regitze Nybegynder
02. december 2002 - 08:13 #5
Detter er nemlig rigtig - lyset tændt i fredags lige inden jeg gik hjem - :)