Avatar billede t.lerche Nybegynder
12. oktober 2000 - 13:22 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sti til kalenderen i outlook2000 .....HJÆLP!!!

Jeg er ved at udforme en access database og i den vil jeg gerne kunne starte kalenderen fra outlook i et seperat vindue uden at skulle åbne hele outlook....-kan det lade sig gøre?? jeg kan ikke finde en sti til kalenderen
Avatar billede jwolf Nybegynder
12. oktober 2000 - 13:26 #1
\"C:\\Programmer\\Outlook Express\\wab.exe\"
Avatar billede jwolf Nybegynder
12. oktober 2000 - 13:28 #2
dvs. stien er nok noget lidt andet når du bruger outlook, og ikke outlook express. jeg mener at du kan kalde den bare ved at skrive wab.exe i kør menuen
Avatar billede t.lerche Nybegynder
12. oktober 2000 - 14:00 #3
jeg har prøvet dit tip...men da jeg kørte wap.exe under \"start\" - \"kør\" var det mit adressekartutek der startede... - har du andre foreslag??
Avatar billede jwolf Nybegynder
12. oktober 2000 - 14:07 #4
sorry, jeg læste forkert.. det var kalenderen du vil ha\' åbnet..! hmm.. jeg bruger den ikke selv, så jeg er lidt på bar bund. er den indbygget i outlook, eller er den et selvstændigt program outlook kalder? Den er vel indbygget kunne jeg forestille mig. Kan man gemme noget fra kalenderen til en fil? hvis man kan det kan jeg nok hjælpe dig yderligere..
Avatar billede annikadk Nybegynder
12. oktober 2000 - 14:12 #5
prøv at søg efter \"kalender gem\" i outlook.
der står hvordan man gemmer den som webside..
prøv det.. der er sikkert en URL i den html ;)))

Annika
Avatar billede jwolf Nybegynder
12. oktober 2000 - 14:14 #6
hvad snakker du om Prinsesse? :o)
Avatar billede annikadk Nybegynder
12. oktober 2000 - 21:00 #7
ja oki... den funker ikke.....
prøver lidt videre!!
Avatar billede uran Nybegynder
13. oktober 2000 - 12:34 #8
Du kan evt. finde den under windows (systemmappe)
Avatar billede goulduck Nybegynder
14. oktober 2000 - 11:25 #9
Eller også er det indbygget i selve Outlook, så du ikke kan starte det op selvstændig, men at du skal starte Outlook op med en eller anden parameter.