Avatar billede hriis Nybegynder
21. november 2002 - 22:03 Der er 7 kommentarer

IT-chef søges

watAgame søger en IT-manager. Hvis du er nysgerrig så besøg vores site på:

www.watagame.com

og check joblinket i blokken til venstre.

mvh
Henrik
watAgame
Avatar billede cygnet Praktikant
21. november 2002 - 22:13 #1
Henrik hvis i mangler en ung gut til at lave kaffe og kigge jer lidt over skuldrene så skriv lige en mail.

/cygnet
www.cygnet.dk
Avatar billede hoejrup Nybegynder
21. november 2002 - 22:17 #2
cygnet>Det kunne være lidt hyggeligt med lidt kaffe og kage, men jeg tror at de søger en blæksprutte. Det kan du også læse om i deres beskrivelse af stillingen.

/per
Avatar billede cygnet Praktikant
21. november 2002 - 22:20 #3
hoejrup > kunne jeg da godt læse af spørgsmålet - er jo også bare en kommentar og ikke et svar.. og lad os så lige stoppe med at spamme mandens spørgsmål.
Avatar billede dsj Nybegynder
22. november 2002 - 12:42 #4
Ja, jeg ville ALDRIG sige ja til at være blæksprutte ulønnet 16 timer om ugen på ubestemt tid (til de får sikret investorkapital). Med de kvalifikationer der kræves og arbejdsopgaver der foreligger vill jeg skyde på en løn på 20.000 om måneneden (med 16 timer om ugen). Har I fået noget positiv respons?
Avatar billede hriis Nybegynder
26. november 2002 - 09:39 #5
DSJ> Vi ved godt at det er meget at forlange, men vi søger jo netop også en partner og ikke en medarbejder.
Vi har selv arbejdet på de vilkår i ni måneder, og sådan er det hvis man vil være med til at starte noget fra bunden af.

mvh
Henrik
watAgame
Avatar billede hoejrup Nybegynder
26. november 2002 - 10:17 #6
Dvs. at medarbejderen får juridisk medejerskab af virksomheden, og det bliver vertificeret af en advokat.

Hvor mange arbejder i øjeblikket på projektet?

/per
Avatar billede hriis Nybegynder
27. november 2002 - 21:27 #7
hoejrup> Ja sådan er det tænkt. Vi er to mand på sagen lige nu, men vil være fire partnere ialt.
>H