Avatar billede mike803 Nybegynder
21. november 2002 - 19:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mit kabelinternet "fryser fast"

Jeg bruger en oncable forbindelse og hver gang jeg åbner en side, går der 1 minut og siden fastfryser. Efter ca. 10 minutter kører siden normalt igen, men fastfryser efter 1 minut.
Min pc har en celeron 600 mhz og 380 mb ram. Jeg har prøvet at afinstallere så mange programmer som muligt uden nogen effekt. Det har på mystisk vis virket perfekt i en måneds tid, så derfor er det mærkeligt det pludselig sker. Når siden fryser er det ikke muligt at benytte toolbaren i bunden til at skifte program. det skal gøres vha. ALT+tab. og det ender med at jeg hver gang på lukke internet i taskmanageren
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. november 2002 - 19:11 #1
Funktioner > internetindstillinger > midlertidige internet filer > Slet filer

Prøv det først.

Hvilket system har du, kom det efter en opdatering af din browser?
Avatar billede fromsej Praktikant
21. november 2002 - 19:13 #2
Sikkert en dum kommentar , men.
Prøv at tage 230V ledningen ud af dit modem og sæt den i igen efter 10 sek.
Det hjælper ihvertfald her.
Avatar billede mike803 Nybegynder
21. november 2002 - 19:48 #3
jeg bruger win 2000. jeg har slettet alle midlertidige filer og jeg bruger IKKE modem. Det er en kabelforfindelse, dvs. gennem LAN
Avatar billede fromsej Praktikant
21. november 2002 - 20:13 #4
Du har vel den "kasse " hvor antennekablet går ind i , det er den jeg mener
Avatar billede mike803 Nybegynder
21. november 2002 - 20:32 #5
det er ikke en kasse. Det er et stik i væggen som til et netkort og det kan man ikke slukke for!
Avatar billede fromsej Praktikant
21. november 2002 - 20:34 #6
OK , jeg troede det var ligesom mit fra TDC Oncable.
Avatar billede fromsej Praktikant
21. november 2002 - 20:36 #7
Prøv at køre Regclean eller AD-aware.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. november 2002 - 16:20 #8
Brug Ad aware til at rydde op i det: http://download.com.com/3000-2094-10045910.html
Avatar billede mike803 Nybegynder
22. november 2002 - 19:03 #9
Nu virker det sgu. Kanon og det er endda hurtigere. ad-aware gjorde det!