Avatar billede sprocket Nybegynder
21. november 2002 - 18:27 Der er 7 kommentarer

Afspille Midi

Hej Gutter

Jeg har brug for at afspille en midi fil i browseren, men brugeren må ikke kunne se hvor midi-filen ligger på webserveren. Jeg har tænkt til at sende filnavnet til en applet, som har hardkodet stien til filen.

... men kan det virklig passe at der ikke er andre muligheder?

MVH
Sprocket
Avatar billede carsten08 Nybegynder
21. november 2002 - 18:35 #1
ja så vidt jeg ved!
Avatar billede Noone Nybegynder
21. november 2002 - 20:07 #2
Hmmm.. Og så sender appletten et http request og på 10 sek kan man få navnet.. Virker ikke.
Avatar billede sprocket Nybegynder
21. november 2002 - 20:35 #3
Hvordan får du fat i navnet?
Avatar billede carsten08 Nybegynder
21. november 2002 - 20:36 #4
et svar :P !
Avatar billede 1409 Praktikant
21. november 2002 - 23:18 #5
Jeg er langtfra den store java-ekspert, men hvis stien er hardkodet i appleten, som så henter midi-filen på serveren, så bliver midi-filen overført til brugeren - som så kan bruge den, som han vil!

En ide: Hvad med at lave en flash-fil? Den bliver ganske vist også overført, men alligevel.....???
Avatar billede Noone Nybegynder
22. november 2002 - 04:02 #6
sprocket > Med en packet sniffer.. Du vil jo sandsynligvis bruge et almindeligt http request.
Avatar billede carsten08 Nybegynder
28. oktober 2004 - 17:21 #7
luk