Avatar billede kastum Nybegynder
21. november 2002 - 17:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Xp vil ikke køre alle spil......

Hej Eksperter. Jeg står med et lille problem...
Min søsters Comp køre lort med win98.. Vi har så smækket Xp på den.. Hun har en masse spil som ikke kan køre i Xp...
Jeg har hørt at der skulle findes en fil/program der kan udrette dette.. Hvis ja hvor finder jeg det????

/Kastum
Avatar billede caroc Praktikant
21. november 2002 - 17:48 #1
du skal finde drivere eller patches eller updates til spillene på de forskellige producenters hjemmesider..
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
21. november 2002 - 17:48 #2
Du kan ofte få spil til at virke ved at gøre følgende:

Startmenu -> Programmer -> Tilbehør -> Guiden Programkompatibilitet

Her finder du spillet som der volder problemer, og vælger et andet styresystem f.eks. win98. Nu vil spillet tro at din søsters computer er en win98 selvom det er en xp
Avatar billede kastum Nybegynder
21. november 2002 - 18:58 #3
Oki nu syntes jeg det fucker max.
Nu skal i høre.
Jeg formaterede lige igen...
Den booter som den skal men, efter rebote vil den hverken boote fra Bootdisk eller Cd. Har sat den til det i Bios men intet hjælper......
Den siger bare: Ugyldig system disk.
                Disk I/0-fejl
                Indsæt ny disk og tryk på en tast.

Hvad kan jeg gøre ved det???
Avatar billede caroc Praktikant
25. november 2002 - 00:02 #4
opret nyt spørgsmål om dit specifikke nye problem.. Sådan får du nemmest svar.