Avatar billede kenniclub-p Nybegynder
21. november 2002 - 17:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

værdier i e-mail

</script> <!-- Minus AutoDato -->
<BR><BR><DIV STYLE="text-align:center"><FONT FACE="Verdana, Tahoma, Sans-Serif" SIZE="2">Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få at vide,<BR> når der sker noget på club-p.dk </font>

<BR><BR>
<DIV STYLE="text-align:center">

<form name="meld" action="Mailto:club-p@club-p.dk" method="post" enctype="text/plain">
Navn: &nbsp; <input type="text" name="Navn" size="20"><BR>
E-mail:&nbsp; <input type="text" name="email" size="20"><BR>
  <input type="submit" name="Submit" value="Send" class="buy_knap">
</form></DIV>

jeg har levet denne formel så man kan tilmelde sig vores nyhedsbrev.

når jeg modtager mailen på min e-mail (club-p@club-p.dk)  vil jeg gerne havde at der under "from" står  "Club-p.dk" og der under emne står "tildmeldning
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2002 - 17:29 #1
Se dit andet spørgsmål. Lav en formmail, så har du meget mere styr på det.
Avatar billede kenniclub-p Nybegynder
21. november 2002 - 17:36 #2
men jeg kan ikke finde ud af det og har ikke særlig meget tid derfor denne metode
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2002 - 17:37 #3
Spørg i ASP-kategorien, og husk at have begge dine spørgsmål med i spørgsmålsteksten. De kan begge løses hurtigt derovre, det er jeg sikker på!
Avatar billede cdc Novice
21. november 2002 - 18:24 #4
i emne kan du bruge denne i din form:
<input TYPE="HIDDEN" NAME="subject" VALUE="Tilmelding til Party"
Avatar billede kenniclub-p Nybegynder
21. november 2002 - 19:08 #5
kan du ikke sætte det ind så jeg ikke laver noget galt
Avatar billede dhunters Nybegynder
21. november 2002 - 20:17 #6
Prøv at se om det her ikke duer:

<BR><BR><DIV STYLE="text-align:center"><FONT FACE="Verdana, Tahoma, Sans-Serif" SIZE="2">Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få at vide,<BR> når der sker noget på club-p.dk </font>

<BR><BR>
<DIV STYLE="text-align:center">

<form name="meld" action="Mailto:club-p@club-p.dk" method="post" enctype="text/plain">
Navn: &nbsp; <input type="text" name="Navn" size="20"><BR>
E-mail:&nbsp; <input type="text" name="email" size="20"><BR>
<INPUT type="hidden" name="fromaddress" value="club-p@club-p.dk">
<INPUT type="hidden" name="subject" value="Tilmelding">
  <input type="submit" name="Submit" value="Send" class="buy_knap">
</form></DIV>

/dhunters
Avatar billede dhunters Nybegynder
21. november 2002 - 20:17 #7
Ellers så sig lige til!