Avatar billede epson Nybegynder
21. november 2002 - 15:12 Der er 6 kommentarer

passwordsbeskyttelse af cd-rom?

har nogen kenskab til et lille program, hvor man kan pw-beskytte cd-rom`s
Avatar billede soreno Praktikant
21. november 2002 - 15:28 #1
Hvad er det du skal password beskytte - det er jo nemlig ikke helt ligegyldigt.
Hvilket operativ system skal det fungere under ?
Avatar billede epson Nybegynder
21. november 2002 - 15:43 #2
jeg skal/vil beskytte mine nybrændte LP på cd-rom, inden de evt.ryger ud og derfor vil det være fandens hvis de blev stjålet.
OS er win 98
Avatar billede onki Nybegynder
21. november 2002 - 15:46 #3
Hvad med at pakke det med winzip eller winrar, og sætte et password på filen.
Avatar billede soreno Praktikant
21. november 2002 - 16:33 #4
Selvom de blev stjålet så vil du jo ikke kunne lytte til dem. Tyven kan sikkert heller ikke hvis de er beskyttet. Men er det værd at gør det så besværligt ?

Hvis jeg var dig ville jeg kopiere cd'erne og placere kopien på en anden fysisk lokation, f.eks. en bankboks.

Der er vel ikke noget så personligt på cd'en at den skal beskyttes ?
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
21. november 2002 - 17:57 #5
epson>>> inden de ryger ud?? Så knæk dem da midt over inden de ryger...
Avatar billede halifax Nybegynder
22. november 2002 - 01:03 #6
foxy_lady - Det må være inden de gl. LP'er ryger ud, at de skal på cd-rom. Tag nu og vær lidt seriøs og ordentlig ved epson.  :)
Ideen med at få dem på cd-rom - inden de knækker eller ryger ud - er da helt fin.
Det hjælper næppe med pass beskyttelse, men læg dem i bankboks, som soreno foreslår. Tjaa., Hvorfor ikke?  :)