Avatar billede kenniclub-p Nybegynder
21. november 2002 - 14:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

nyhedsbrev funktion

på vores side club-p skal brugerne havde mulighed for at tilmelde sig et nyhedsbrev. hvordan laver jeg sådan en funktion. hvis der er nogle der kan lave den med alle koder får du 100 point

Vi har prøvet lidt på www.club-p.dk under nyhedsbrev men den altså ikke den funktion

vi har cliche.dk
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. november 2002 - 15:04 #1
her er et eksempel på hvordan sådan en ser ud
http://activedeveloper.dk/aspdigital/studies/mailliste.asp
Avatar billede kenniclub-p Nybegynder
21. november 2002 - 15:10 #2
det jeg skal bruge er bare en formel så folk kan sende deres e-mail til os. ikke noget med at vi skal sende tilbage
Avatar billede ares Nybegynder
21. november 2002 - 15:21 #3
<form name="meld" action="Mailto:din email" method="post" enctype="text/plain">
Navn:  <input type="text" name="Navn" size="30">
E-mail: <input type="text" name="email" size="30">
  <input type="submit" name="Submit" value="Send" class="buy_knap">
</form>

Noget i den stil... ????

Ares
Avatar billede kenniclub-p Nybegynder
21. november 2002 - 16:01 #4
ja men når jeg modtager den vil jeg gerne havde at "from" er club-p.dk og at emnet automatisk er "konkurancer" hvordan gør jeg det.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
23. november 2002 - 10:51 #5
det kan du ikke med den metode vist, da der sendes gennem brugerens eget email-program, så der skal du have noget serverside til at handle din form
Avatar billede peterkopi Nybegynder
25. november 2002 - 04:06 #6
Hos http://www.doitasp.com/listmail/ kan du hente et freeware nyhedsbrev. Det er OK, du vælger selv, hvor avanceret det skal være.
Avatar billede kenniclub-p Nybegynder
26. november 2002 - 11:46 #7
jeg har selv kodet en ny
Avatar billede kenniclub-p Nybegynder
26. november 2002 - 11:49 #8
godt
Avatar billede peterkopi Nybegynder
27. november 2002 - 17:27 #9
COOL ?