Avatar billede newbie.dk Praktikant
21. november 2002 - 14:25 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Driver til grafikkort

Jeg skal bruge en driver til et Asus GeForce2MX, V7100 der skal bruges på en Windows XP maskine.

Og en driver til et Asus GeForce 4 TI4200 som skal bruges på en Windows 98 maskine.
Avatar billede troev Nybegynder
21. november 2002 - 14:28 #1
Avatar billede backside Nybegynder
21. november 2002 - 14:43 #2
Hmm, ser ikke ud til at der findes en XP driver til det gf2 kort.
Avatar billede phoner Nybegynder
21. november 2002 - 14:48 #3
Prøv evt. www.nvidia.com Her ligger drivere til begge kort.
Avatar billede d-bug Nybegynder
21. november 2002 - 14:49 #4
http://www.tweakup.dk -> download -> Nvidia

Og der skal bare bruges nvidia driver til begge kort!
Avatar billede phoner Nybegynder
21. november 2002 - 14:52 #5
Der ligger drivere til begge kort på både driverzone.com og tweakup.dk
Men hvorfor ikke gå DIREKTE til producenten?? :)
www.nvidia.com igen igen ;)
Avatar billede newbie.dk Praktikant
21. november 2002 - 14:54 #6
D-bug kan de også bruges til XP? De fleste filer indholder 9x eller ME i filnavnet.
Og hvilen skal man bruge til 98 og hvilken til XP?
Avatar billede newbie.dk Praktikant
21. november 2002 - 14:56 #7
Jeg kender godt Nvidia.com, men jeg ville gerne have hjalp til at finde lige den driver der passede til hvert system.
Avatar billede phoner Nybegynder
21. november 2002 - 14:59 #8
Jamen hallo, du henter bare den nyeste detonator-driver til XP og Win 98.
Det kommer ikke an på producenten af kortet, men chipsettet som er Nvidia på begge kort.
Hvis du går på producentens HP, vil du også finde en Nvidia driver, nok bare en ældre version.
Avatar billede d-bug Nybegynder
21. november 2002 - 15:04 #9
Selvfølgelig er nvidia.com en oplagt mulighed :)
Bruger bare selv beta drivere :)

Men phoner har ganske ret. Du skal nok holde dig til nvidea.com, og bare hent de nyeste!
Jeg tror ikke du kan mærke forskel
Avatar billede newbie.dk Praktikant
21. november 2002 - 15:04 #10
Hvad jeg lige har hørt er det ikke altid den nyeste er den bedste.
Avatar billede d-bug Nybegynder
21. november 2002 - 15:09 #11
Tja, tjo.... Nu kommer det nok lige an på hvad du vil med de drivere!

Med mindre du virkelig går op i at tweake dit grafikkort til max ydelse, kan du umuligt mærke forskel!
Hvis du bare skal spille counter-strike og lign. vil jeg hellere bruge tiden på at tweake kortet under indstillinger!
Avatar billede phoner Nybegynder
21. november 2002 - 15:10 #12
Den nye detonater 4 gav mig ca. 8 % højere score i 3D-Mark end den gamle 3. et eller andet.
Hent den.
Avatar billede rbn Nybegynder
21. november 2002 - 15:14 #13
Ja gør som Phoner siger han er en super supporter :O)
Avatar billede phoner Nybegynder
21. november 2002 - 15:16 #14
Lyt til RBN, han er min mentor. NOOOOOT.
Henter du Øl Rene??
Avatar billede rbn Nybegynder
21. november 2002 - 15:17 #15
Du kan sgu selv hente øl, bare du tage nogen med til mig ;O)