Avatar billede kasper_rasmussen Nybegynder
21. november 2002 - 12:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Affiliate forretninger

Er der nogen der kender til danske sexforretninger som har et affiliate program man kan tilmelde sig. Jeg har kun kunne finde internationale forretninger som har det.

Kasper Rasmussen
Avatar billede klas Juniormester
21. november 2002 - 15:30 #1
www.eroticom.dk havde et da jeg arbejede for dem - siden blev solgt for en måned siden, og de har lavet den lidt om - men jeg ved at der hører et affiliate program med i den shop de fik.. om de er interesserede i at bruge den ved jeg ikke...
Avatar billede kschultz Nybegynder
09. december 2002 - 18:38 #2
Via http://www.partner-ads.com/dk kan du tilmelde dig til et partnerprogram for Abbi Sexartikler. Prøv også at checke DanBan og Tradedoubler.
Avatar billede hyperactive Nybegynder
11. februar 2003 - 14:29 #3
Hej Kasper.... Vi arbejder p.t. for et system til 69shop.dk og 6paradis.dk.... Send mig en mail, hvis du er interesseret i dette.... mail@insitedesign.dk
Avatar billede hyperactive Nybegynder
17. april 2003 - 11:56 #4