Avatar billede darkstyler Nybegynder
21. november 2002 - 07:39 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Få foto til at ligne tegning...

Jeg skal få et fotografi til at ligne at det er blevet tegnet. Der må være en slags filter der kan en sådan ting. Er der nogen der ved dette?
Det færdige billede må gerne have samme stil som logoet på: http://www.braestrup.nyka.dk
For at der ikke skal opstå misforståelser skal jeg gøre opmærksom på jeg ikke selv har lavet denne side:-)

//Darkstyler
Avatar billede carsten08 Nybegynder
21. november 2002 - 07:40 #1
jeg har et program der hedder arcsoft photoimpresion hvor det kan lade sig gøre
Avatar billede carsten08 Nybegynder
21. november 2002 - 07:42 #2
skal det også være sort hvid?
Avatar billede elmer66 Nybegynder
21. november 2002 - 08:06 #3
Det kan klares med PSP(PaintShopPro), som laves af JASC. www.jasc.com

PSP ligger her: http://www.jasc.com/download_4.asp?prod=001

Hilsen Brian
Avatar billede prodic Mester
21. november 2002 - 08:46 #4
hvis du har photoshop liggende kan du måske få lidt hjælp herfra :
www.prodic.dk ->Tutorials ->2 farvet ansigt.
Avatar billede hcma Novice
21. november 2002 - 09:43 #5
Photoshop kan.
Bare et eks.: Lav billedemode om til Grayscale, leg lidt med hue/saturation og benyt filter: Charcoal
m v h
Avatar billede darkstyler Nybegynder
21. november 2002 - 15:54 #6
> elmer66...
Hvordan gør man det i psp?
Hvis du svarer kan du få de 150 points!
Avatar billede camilla2000 Nybegynder
04. december 2002 - 11:11 #7
Linket her gi´r en god, udførlig vejledning i, hvordan du gør:

http://psp7tutorials.homestead.com/PencilSketch.html

Let og enkelt. God fornøjelse! - Camilla
Avatar billede hcma Novice
04. december 2002 - 12:12 #8
skulle have været et svar:
Photoshop kan.
Bare et eks.: Lav billedemode om til Grayscale, leg lidt med hue/saturation og benyt filter: Charcoal
m v h
Avatar billede willi Nybegynder
11. december 2002 - 15:21 #9
Corels PhotoPaint har ubeskrivelig mange filtre til formålet. Ellers er PhotoShop.
PhotoPaint kan downloades som trial version.
Avatar billede camilla2000 Nybegynder
11. december 2002 - 16:36 #10
Hvis du ikke har lyst at bruge link´et kan du i PsP gøre følgende: I layer pallette dupliker baggrund, - gå  colours: negative image, igen colours:
greyscale, - tilbage i layer pallette og sæt blend mode til dodge.Selv om du ikke kan se billede, er det der stadig.Så går du i effects-blur-gaussian blur på 2,50. Du kan evt.slutte af med en enkelt gang effects blur. Nu ligner
foto en stregtegning.God fornøjelse!
Avatar billede willi Nybegynder
11. december 2002 - 20:21 #11
CorelPhotoPaint:

http://www3.corel.com/cgi-bin/gx.cgi/AppLogic+FTContentServer?pagename=Corel/Landing

ca 165Mb hvis hele CorelDraw downloades
Avatar billede darkstyler Nybegynder
12. december 2002 - 08:19 #12
Federen! Det prøver jeg!

/Darkstyler