Avatar billede svinte Nybegynder
21. november 2002 - 02:02 Der er 2 kommentarer

Netnørd søger....

Jeg er en 23 årig mand, der søger et job, enten på freelance basis eller fuldtid. Da jeg bor i Århus, vil det umiddelbart være en fordel, såfremt jobbet befinder sig i rimelig aftstand, dog er det muligt for mig at flytte, såfremt dette kræves. Privat bor jeg sammen med min kæreste, der læser til sygeplejerske poå andet år, og vores 3 ildere (ja, ildere). Min fritid går, med diverse projekter, og sport på hobbyplan.

Mine kompentecer er som følger:

-Superbruger i Windows 9x/NT/2000
-Superbruger Linux (Specielt Debian, redhat og mandrake)
-Erfaring med konfiguration af linux servere, som webservere (Apache+php+mysql), FTP, og Samba (windows fil og printerdeling)
-Erfaring med fejlfinding af hardware.
-Erfaring med kunde og leverandørkontakt
-Erfaring med diverse programmering og scriptsprog, bla. Delphi/Kylix, PHP, HTML, Javascript. (Derudover har jeg kendskab til Java, C og C++)

Jeg er meget interreseret i Webudvikling, både med hensyn til den grafiske del, med ligesåmeget med hensyn til den bagvedliggende programering.

Hvis ovenstående har fanget din/jeres opmærksomhed, kan jeg træffes dagligt på 86112732 ell. på e-mail adressen svinte@hotmail.com

Med venlig hilsen
svinte

CV.:
-----  - 1995: Folkeskolens udvidede afgangsprøve.
1995 - 1997: arbejdsdreng v. snedkerfirma.
1997 - 1998: Ansat ved mindre computer forhandler.
1998 - 1999: Teknisk chef for 2 afdelinger af ovenstående.
1999 - 2000: Værnepligtig ved artelleriet
2000 - Nu    : HF + diverse freelance opgaver.
2002 - ?      : Ansat ved jer?
Avatar billede motu Nybegynder
21. november 2002 - 09:58 #1
Jeg har indlagt et lignende cv tidligere, måske skulle vi starte noget sammen :)
Avatar billede svinte Nybegynder
21. november 2002 - 17:27 #2
Jamen for min skyld ingen alarm, hvis du er interreseret kan du evt. smide en mail efter mig - eller ringe på telefonnummeret i den originale post.