Avatar billede ecoder Nybegynder
20. november 2002 - 23:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fejl!!! Hvordan for jeg acces til Global.asax?

Hej med jer.........

Jeg koder i VS.NET.

Efter at have oprettet et nyut projekt for jeg en fejl når jeg køre min kode.

Men jeg kan ikke se global.asax filen hvor fejlen er.Når jeg dobbel klikker på den så spørg den om jeg vil bruge server explorer eller åbne global.asax.vb. Når jeg åber den er det jo slet ikke der fejlen er.

Hvad gør jeg?
--------------------------------------------------

Parser Error

Parser Error Message: Could not load type 'WroxAuthors.Global'.

Source Error:

Line 1:  <%@ Application Codebehind="Global.asax.vb" Inherits="WroxAuthors.Global" %>

Source File: F:\web\websites_IIS\wwwrootdotNet\BegASPNET\ch16\WroxAuthors\global.asax    Line: 1

Mvh ecoder
Avatar billede burningice Nybegynder
20. november 2002 - 23:29 #1
prøv at find filen med notepad, så skulle du kunne se koden :)
Avatar billede ecoder Nybegynder
21. november 2002 - 00:32 #2
okay.........cool ide. Prøver
Avatar billede ecoder Nybegynder
21. november 2002 - 21:58 #3
cyberfessor jeg glemte at give dig points! Hehe

mvh ecoder ;-)
Avatar billede ecoder Nybegynder
21. november 2002 - 21:59 #4
Så vil du lægge et svar ind! Hehe

Så prøver vi igen igen!
Avatar billede burningice Nybegynder
22. november 2002 - 00:12 #5
:)
Avatar billede ecoder Nybegynder
22. november 2002 - 00:13 #6
Here you go!!!!!!!!!!!!!

Sov godt! ZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZz ;-)
Avatar billede burningice Nybegynder
22. november 2002 - 00:44 #7
thnx... håber sq det bliver snart... jeg er ved at gå amok over det her fysik :S