Avatar billede mike803 Nybegynder
20. november 2002 - 19:56 Der er 3 kommentarer

Mit kabelinternet "fryser" fast

Jeg bruger en oncable forbindelse og hver gang jeg åbner en side, går der 1 minut og siden fastfryser. Efter ca. 10 minutter kører siden normalt igen, men fastfryser efter 1 minut.
Min pc har en celeron 600 mhz og 380 mb ram. Jeg har prøvet at afinstallere så mange programmer som muligt uden nogen effekt. Det har på mystisk vis virket perfekt i en måneds tid, så derfor er det mærkeligt det pludselig sker. Når siden fryser er det ikke muligt at benytte toolbaren i bunden til at skifte program. det skal gøres vha. ALT+tab. og det ender med at jeg hver gang på lukke internet i taskmanageren
Avatar billede di8leva Nybegynder
20. november 2002 - 19:57 #1
er det en speciell sida, eller alla sidor du försöker?
Avatar billede mike803 Nybegynder
20. november 2002 - 20:51 #2
det er alle sider jeg prøver! jeg har lige prøvet at afinstallere explorer 5.0 og installeret 6.0, men det er næsten værre med det program
Avatar billede mike803 Nybegynder
20. november 2002 - 20:52 #3
det er alle sider jeg prøver! jeg har lige prøvet at afinstallere explorer 5.0 og installeret 6.0, men det er næsten værre med det program