Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
20. november 2002 - 15:03 Der er 32 kommentarer og
1 løsning

ALDI computer ejere søges

Er der nogen her der har købt computer i ALDI? Nu tænker jeg mest på 2 GHz maskinen, da jeg selv har den.

I kan kontakte mig på ICQ nr.: 102934933, hvor vi kan chatte lidt om maskinen. ;)

(Jeg giver desværre ikke point for dette, da jeg ikke mener det passer til dette spørgsmål)
Avatar billede carsten08 Nybegynder
20. november 2002 - 15:03 #1
vil du chatte med andre der har sådan et monster ;) ?
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
20. november 2002 - 15:04 #2
Jep, meget gerne ;)
Avatar billede venturer Nybegynder
20. november 2002 - 15:05 #3
AAE ?
Anonyme Aldi-Maskine Ejere......
Avatar billede cdc Novice
20. november 2002 - 15:06 #4
det må være mange af dem, jeg var lige forbi en aldi i morges, og der stod lang kø :o) Købte selv en scanner
Avatar billede carsten08 Nybegynder
20. november 2002 - 15:06 #5
hehe! en lærer på min skole har købt den, og han siger at den er til arbejdsbrug, og IKK E til spil!!?? sindsygt at ha et Geforce 4 TI4200 uden at bruge det!
Avatar billede cdc Novice
20. november 2002 - 15:06 #6
venturer--> LOL :o)
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
20. november 2002 - 15:09 #7
Jeg kom sgu da en halv time senere i skole sidste gang, da jeg skulle have min! tihi
Der var kun 8 eller noget og de var udsolgt 5 min. efter de åbnede!

Mine forældre købte en 900 MHz for 2 år siden, hvor vi kom om aftenen for at hente den og der var da mange tilbage, ligesom gangen efter hvor der stod en tilbage flere uger efter. Så det ser da ud til at de bliver mere og mere populære. ;)
Avatar billede donwang Nybegynder
20. november 2002 - 15:09 #8
>>carsten08<<
Ja, ja fald lige ned... Så vildt er et Geforce 4 TI4200 alså heller ikke:)
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
20. november 2002 - 15:12 #9
Synes dog personligt den sidste nye er blevet for voldsom... Ikke nogle store forbedringer i forhold til min 2 GHz. Ligner bestemt at de gør mere ud af alt deres TV- og radio-tuner og alt deres andet fis.
Tænk på alle de ledninger som skal trækkes rund i maskinen, til fronten og ikke særlig smart at skulle have koblet noget på i fronten permanent.
Jeg kan godt se at det er smart at man hurtigt kan koble en mikrofon på, men på min kan jeg faktisk ikke særlig let få et headset på, da hovedtelefonerne skal på bagpå maskinen og mikrofonen i fronten.
Avatar billede carsten08 Nybegynder
20. november 2002 - 15:13 #10
ja, jeg syntes dens udseende er grimt... men indholdet er fedt!
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
20. november 2002 - 15:14 #11
Tja, kabinettet ser ikke speciel smart ud... Ikke hvis man skal åbne på en låge for at nå ind til drevene... hehe
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
20. november 2002 - 15:16 #12
Lidt skørt med deres nyeste påfund - flashram læserne - for tænk hvor meget at ældre styresystemer og f.eks. Linux vil brokke sig, når de finder sådan noget koblet på.
Avatar billede radiohead Nybegynder
20. november 2002 - 15:23 #13
Jeg har den da.... skod maskine :( sorry to say it, but it´s the truth

Den de har til salg idag, ser deriomod lovende ud.

Hvad er der sket med uret på E.?
Avatar billede carsten08 Nybegynder
20. november 2002 - 15:27 #14
ur?
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
20. november 2002 - 15:28 #15
Skod maskine? Vil du begrunde det lidt, tak? ;)
Avatar billede rbnh Nybegynder
20. november 2002 - 15:32 #16
Ser ud til at være alle tiders PC; jeg har desværre en PIII-1000 mhz (kun ca. 1½ år), der fungerer alt for godt til at skifte ud nu - også købt hos Aldi. Jeg har næsten lige investeret i Windows XP, som jeg har installeret på den, og det er den ikke blevet dårligere af.
Så jeg bliver desværre nødt til at vente lidt endnu med at skifte - men ellers så havde jeg købt Aldis nye PC.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
20. november 2002 - 15:33 #17
Hvor meget koster sådan en maskine i aldi?
Avatar billede carsten08 Nybegynder
20. november 2002 - 15:34 #18
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
20. november 2002 - 15:34 #19
Jep, jeg synes heller ikke jeg kan mærke forskel på mine forældres 900 MHz og min egen 2 GHz, i normalt Windows miljø, men det er muligt det er fordi mine forældre kører WinME og jeg WinXP. ;)
Avatar billede dr0zie Nybegynder
20. november 2002 - 16:11 #20
KOSTER DEN 10.000 det er da dyrt. :-)
HVad er der i den?
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
20. november 2002 - 16:16 #21
Du har vel fået reklamen med posten? Den står i hvert fald ikke på ALDI´s sider mere... ;(
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
20. november 2002 - 16:17 #22
Jeg har selv købt en PIII 900Mhz maskine (stationær) i ALDI, plus den bærbare de havde for ikke så lang tid siden (den på 2Ghz, og 256MB ram)

Kan lige nævne at jeg med den stationære har haft både problemer med cd-brænderen (byttet indtil flere gang), diskfejl (har haft recovery cd i brug flere gange)

Med den bærbare har jeg problemer med BIOS (den glemmer at boote på harddisken), batteriet, den hænger under opstart nogle gang kan den slet ikke starte, cdrom drevet forsvinder midt i det hele og der er døde pixels på skærmen.

ALDI maskiner (eller Medion som det jo hedder) er bestemt IKKE anbefalelses værdigt!

- Rasmus!
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
20. november 2002 - 16:21 #23
Jeg har aldrig oplevet nogle problemer med mine to, andet lige at mit TV-out ikke virker for tiden, men det skyldtes sandsynligvis Windows XP.
Men Medions support virker meget god - i hvert fald den ene gang jeg ringede omkring TV-out.
Avatar billede lord-klaus Nybegynder
20. november 2002 - 16:39 #24
Avatar billede dr0zie Nybegynder
20. november 2002 - 17:00 #25
HVad sidder der i den?
0g hvor meget kostede bærbæren
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
22. november 2002 - 21:51 #26
Hmm... Stadig kun én der har henvendt sig til mig - der må da være flere? ;)
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
01. december 2002 - 20:19 #27
Nå, men det fik jeg så ikke så meget ud af, andet end lige én.
rasmus_h -> Jeg afslår dit svar, da jeg ikke søgte anmeldelser om produktet, men ejere og du ville alligevel ikke have fået nogle point. ;(
Avatar billede david25 Nybegynder
24. december 2002 - 03:02 #28
Hej starlinket. Jeg ejer sådan en!, du kan komme i kontakt med mig på denne mail adresse: Nickpost2000@yahoo.dk
Avatar billede pab-hauge Nybegynder
24. december 2002 - 03:10 #29
Jeg har den der P4 2 GHz laptop - mail pab(a)linein.dk
udskift (a) med @ (frygt for spambots som samler mailaddies)
Avatar billede david25 Nybegynder
24. december 2002 - 03:20 #30
Tak pab ! det skal jeg nok :)
Avatar billede pab-hauge Nybegynder
24. december 2002 - 03:26 #31
dø david, dø! ;)
Avatar billede david25 Nybegynder
24. december 2002 - 03:33 #32
Glædelig jul :)
Avatar billede pab-hauge Nybegynder
24. december 2002 - 03:34 #33
ilm :)