Avatar billede mrsbaloui Nybegynder
20. november 2002 - 14:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilke programmer understøtter HTML?

Jeg er ved at lave en mail-liste i ASP.net, hvor man kan vælge mellem HTML- eller txt-format.

MEN... Jeg mangler noget om, hvilke e-mailprogrammer, der understøtter HTML, hvilken version de understøtter og lidt om hvilke e-mailprogrammer "folk" bruger (fx. en %-inddelt liste).

Hvor finder jeg den slags oplysninger? Er der overhovedet lavet nogle undersøgelser/rapporter om e-mailprogrammer?

Alle svar, der kan hjælpe mig, får point!

På forhånd tak!
Baloui
Avatar billede ladyhawke Novice
20. november 2002 - 14:24 #1
Lotus Notes er i hvert fald ikke så glad for billeder i HTML emails...
Avatar billede ladyhawke Novice
20. november 2002 - 14:26 #2
Her står der en del om brugen af div. email klienter:

http://www.clickz.com/em_mkt/infra/article.php/1428551
Avatar billede mrsbaloui Nybegynder
21. november 2002 - 14:53 #3
Det er vigtigt, at det er en dansk undersøgelse, som meget gerne må være mere uddybet på de forskellige versioner af f.eks. OutLook, der jo findes i 97, 2000, XP etc.

Nogen nye input?

MVH
Louise
Avatar billede ladyhawke Novice
21. november 2002 - 14:57 #4
hmmmm... det fremgik jo ikke lige af spørgsmålet...
Avatar billede mrsbaloui Nybegynder
21. november 2002 - 15:04 #5
Det ved jeg, Layhawke...

Jeg beklager ;=) Jeg er først ved at lære, hvordan jeg kan stille de rigtige spørgsmål - på den rigtige måde :=)
Avatar billede ladyhawke Novice
21. november 2002 - 15:04 #6
Jeg har ikke lige kunnet finde en dansk undersøgelse om det...
Avatar billede ladyhawke Novice
21. november 2002 - 15:06 #7
Mht. at stille spørgsmålene: helt OK, mht. selve problemet: jeg ved ikke om der findes en sådan undersøgelse...

Prøv at lave nogle søgninger på google eller lignende...