Avatar billede sucsa Nybegynder
20. november 2002 - 13:57 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Clanwar script eller ligende

Hej
Findes der nogen derude der har mod på og kan lave et clanwar script i asp (helst)så det minder om dette:

http://www.sucsa-clan.dk/cw/show_wars.asp

Det script der ligger der nu er standard og kan sagtens rettes til (læs fås til at rette til) men det skal passe i bredden og evt baggrund til siden her: http://www.sucsa.clan.dk/wars.htm

udover det skal aspen (hvis man vælger at gøre det efter standardscriptet) gennemgås, da den ikke tæller så godt sammen, + evt tilføje en slet funktion til planlagte kampe
Stor mundfuld I know, nogen der har lyst?? :O)
Avatar billede sucsa Nybegynder
20. november 2002 - 13:59 #1
hmm linket til wars er : http://www.sucsa-clan.dk/wars.htm
Avatar billede lowyloas Nybegynder
26. november 2002 - 11:08 #2
Jeg har et CW script ... vis det var noget .. du kan fixe .. hvis de er ... Kan du selv finde ud af at lave det .. hvis jeg sender dig det ? alså .. sætte det ind på jeres side

/LoWyLoAs
Avatar billede sucsa Nybegynder
26. november 2002 - 14:04 #3
Heey LoWyLoas er der mulighed for evt lige at se en smagsprøve på det :O)?
Avatar billede lowyloas Nybegynder
27. november 2002 - 08:46 #4
ja ved at se www.happyjazz.net deres det er noget iden stil
Avatar billede sucsa Nybegynder
27. november 2002 - 09:41 #5
Mit problem er at jeg ikke har kunne tilpasse standard scripts til vores side, så baggrunden i layers kommer med osv, men ellers ser det fint ud
Avatar billede lowyloas Nybegynder
27. november 2002 - 10:59 #6
ok
Avatar billede sucsa Nybegynder
27. november 2002 - 13:03 #7
Ved ikke om du bare ville give mig standard og jeg selv skulle rette det til eller du kunne hitte ud af det!`?
Avatar billede lowyloas Nybegynder
27. november 2002 - 13:23 #8
du kan give point og jeg sender det til dig
Avatar billede sucsa Nybegynder
27. november 2002 - 13:35 #9
Så har jeg nok ikke været god nok til at formulere mig, det skulle tilrettes til vores side så det virker
Avatar billede cade.dk Nybegynder
15. december 2002 - 11:16 #10
http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=463 - dette script kan meget og næsten alt. ;D
jeg bruger det selv på www.cade.dk/enjoy
100% iorden script..og så virker det.!
Avatar billede sucsa Nybegynder
15. december 2002 - 11:25 #11
heey cade.dk det ser vildt godt ud, mit eneste problem er jeg ikke kan få det tilpasset vores side, er total noob til asp! :O(