Avatar billede alyourpal Nybegynder
20. november 2002 - 12:41 Der er 3 kommentarer

OWA begynder at gen-konfigurere Office2000

Hvis brugeren ikke har installeret Office installerer "systemet" ting og sager til Office når man benytter Web-mailen.
Dette sker f.eks. når man sender en mail eller kontrollere navne i adressebogen.

Mvh. Allan
Avatar billede venturer Nybegynder
21. november 2002 - 08:39 #1
Ok... Og hvad er det du vil spørge om??
Avatar billede alyourpal Nybegynder
27. november 2002 - 15:32 #2
Hej Venturer, jamen er det fedt ?
Jeg gider ikke se at OWA*en prøver at installere noget fra Office2000, når jeg skal sende en mail og IKKE har bedt den om at installere et eller andet ...

Mvh. Allan
Avatar billede alyourpal Nybegynder
06. januar 2006 - 13:09 #3
Lukker