Avatar billede nomiz Nybegynder
11. oktober 2000 - 19:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Meget nemt!

Hejsa, kan man spille spil i Win2k?
Jeg sidder nu og har lige installeret dette, ganske udemærket program, men ved ikke om jeg skal begynde at smække half-life op under det??

Hjælp, hurtigt...
Avatar billede nomiz Nybegynder
11. oktober 2000 - 19:50 #1
Det ganske udemærket \"program\" jeg omtaler er et styresystem :-)
Avatar billede keysersoze Guru
11. oktober 2000 - 19:52 #2
selvfølgelig kan du spille i Win2000 - der er dog enkelte der kan være problemer med...
Avatar billede nomiz Nybegynder
11. oktober 2000 - 19:53 #3
OK, takker....
Avatar billede freeman Nybegynder
11. oktober 2000 - 20:30 #4
hvilke problmer ?!

Jeg spiller Diablo2, Age Of Empires m.f. i Win2k Pro. og jeg har aldrig oplevet nogen fejl. !
Avatar billede keysersoze Guru
11. oktober 2000 - 20:34 #5
det er enkelte spil - men primært de lidt ældre...
Avatar billede krusell Nybegynder
11. oktober 2000 - 20:47 #6
Jeg har lige set Deux Ex (eller hvad det nu hedder)
Et rimeligt nyt spil, der ikke kunne køre fuldskærm i win2000.
Og en af mine venner er gået fra win2000 til 98 2. edition igen p.g.a. der alligevel var for mange problemer med at spille og finde drivere.
Til gengæld er det kanon, hvis man bruger computeren til noget lidt mere fornuftigt.
Men jo, du kan vel spille de fleste spil på win2000, men prøv dig frem og se hvad der sker.
Det kan vel ikke gå andet end galt ;-)

krusell
Avatar billede nomiz Nybegynder
11. oktober 2000 - 21:00 #7
Ja, mit 1024 kabelnet browser godt og vel dobbelt så hurtigt under Win2000!
Avatar billede nomiz Nybegynder
13. oktober 2000 - 12:55 #8
Hejsa, jeg fandt så ud af at jeg IKKE kan køre Half-life fra Win2k!!!!

1) - Min ping lå mellem 1000 og 1500 !!
2) - Det laggede (sært, hva\'?)
3) - Der var hvide streger i grafikken...

Jeg smækkede det op under Win ME, og der kørte det bare lækkert...
Avatar billede jch Nybegynder
27. oktober 2000 - 21:27 #9
Jeg bruger Windows 2000 på en 350 Pentium II med et Diamond Viper 500 (TNT) - og Half-Life kører fremragende her. Ping er ganske lavt og grafikken kører totalt flydende og ser fejlfrit ud. Måske er det dit grafikkort, der laver \"ting\"? =)

Prøv evt. at intallere den nyeste patch 1.1.0.4, som kan hentes på bl.a. http://www.planethalflife.com

Mht til spil generelt til Windows 2000 findes der i øvrigt \"compatibility updates\", som kan få det til at virke til bestemte spil. Se her: http://www.microsoft.com/WINDOWS2000/downloads/deployment/appcompat/default.asp
Der er en imponerende stor liste af spil, updaten dækker over.