Avatar billede dr.com Nybegynder
11. oktober 2000 - 19:41 Der er 10 kommentarer

Hvad skal jeg bruge point til?

Nogle brugere himler op hvis de muligvis skulle gå glip af nogle point.
Hvorfor? Det er jo ikke kroner og øre det handler om.
Vi er her for at hjælpe med noget spørgen ikke ved, ganske enkelt.
Og hvad skal de point egentlig bruges til?
Avatar billede stroehm Nybegynder
11. oktober 2000 - 19:49 #1
fordi mennesker af natur, ofte bliver draget af konkurrence og status !

Og mest fordi at der er points her på eksperten, hvad enten vi vil have dem eller ej - og gu fanden samler vi på dem, for ellers havde man vel skulle huske tyve profiler og passwords på bare en måneds tid, og det er jo latterligt - så hellere den samme profil hele tiden. På den måde lære man jo også hinanden \'lidt\' at kende, pga af dette !
Avatar billede stroehm Nybegynder
11. oktober 2000 - 19:50 #2
stik mig nogle points !

dr.com på tværs !

:)
Avatar billede nomiz Nybegynder
11. oktober 2000 - 20:13 #3
Fordi man kan spørge spørgsmål for flere points, og derved stiger interessen blandt... Ja, nørderne...

- Simon
Avatar billede stroehm Nybegynder
11. oktober 2000 - 20:18 #4
selvfølgelig også derfor nomiz !

Hvordan kan jeg glæmme hvorledes jeg fandt herind ???

*LOL*
Avatar billede prodic Mester
11. oktober 2000 - 20:58 #5
lige pt er der ingen ide med de point du får optjent, bortset fra en vis agtelse blandt de andre på eksperten.dk især hvis du gør dig godt bemærket med nogle gode svar, som jo giver lidt respekt blandt folk med en fælles interesse.

En anden ting er at du kan risikere at blive kontaktet af diverse folk hvis du gør dig bemærket i en særlig grad eller ligger på top-listen i en kategori. det kan jo betyde en eventuel indtjening i det firma du evt måtte drive.

En helt anden ting er at der har været snak om at man kunne bruge nogle af sine point på Merchandise(såsom en kop/tshirt/sweatshirt - hvad ved jeg), og dermed blære sig ude i byen med Eksperten.dk

Og så kan du jo også altid blære dig overfor dine venner, der ikke har så mange point som dig.

Kor sagt, hold dig til tonen i huset og bliv meget klogere end du er i forvejen.
God jagt på flere point.
Avatar billede nomiz Nybegynder
11. oktober 2000 - 21:03 #6
Godt, Prodic....
Ganske genialt...
Gennemtænkt...

Vi skal bruge nogle flere som dig...

- Simon
Avatar billede prodic Mester
11. oktober 2000 - 21:03 #7
ang dit spørgsmål om hvorfor folk himler op, det er primært nye brugere eller de erfarne(gamle brugere) der kender \"gamet\". Især hvis man bliver snydt i et spørgsmål, hvor man er kommet med det rigtige svar og man får sit svar afvist. Eller hvor spørgeren selv snupper sine point efter man er kommet med det rigtige svar. Kig på f.eks Site vurdering, hvor folk ofte bruger længe på et svar og så bliver man afvist...kan du forstå hvad jeg mener?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
12. oktober 2000 - 09:39 #8
prodic>> Tak !

dr.com>> OleBole fra top-10 fik for eksempel job hos Framfab, på baggrund af de svar han havde givet, og dermed de point han havde tjent. Det er et spørgsmål om at rate sin viden i forhold til andres, og der har point vist sig at virke. Velkommen på Eksperten :)
Avatar billede prodic Mester
12. oktober 2000 - 10:01 #9
admin : Det var så lidt, vi skal vel hjælpe hvor vi kan - det er jo hele essensen bag eksperten.dk
Avatar billede dr.com Nybegynder
12. oktober 2000 - 19:43 #10
Tak alle sammen.