Avatar billede zombi1 Nybegynder
19. november 2002 - 17:06 Der er 14 kommentarer

Grafikkort

Hej!

jeg har lige købt et point of view geforce 4 ti4200 grafikkort.
men jeg kan ikke få det tv-out til at virke ordentligt, det hele blir vist i sort/hvid hvorfor?????
Avatar billede loxx-- Nybegynder
19. november 2002 - 17:09 #1
fordi du er en ost!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
19. november 2002 - 17:12 #2
har du valg palB el. palG i output?!
Avatar billede ullum Praktikant
19. november 2002 - 17:12 #3
det er da det mest useriøse svar jeg længe har set, har du ikke noget fornuftigt at tilføje så hold dig fra tasterne
Avatar billede ullum Praktikant
19. november 2002 - 17:13 #4
det var naturligvis loxx-- jeg mente
Avatar billede zombi1 Nybegynder
19. november 2002 - 17:13 #5
ja....men det er stadig sort/hvid
Avatar billede loxx-- Nybegynder
19. november 2002 - 17:18 #6
ullum, nu ligger landet sådan at jeg kender zombi1 og ville tage lidt pis på ham =)
prøv at overvej sådan en mulighed inden du kritiserer alt og alle!
Avatar billede ullum Praktikant
19. november 2002 - 17:19 #7
ja det er jo ikke nemt at vide
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2002 - 17:20 #8
loxx-- >> eksperten skulle gerne fremstå som et seriøst sted, hvor man kan få svar på sine spørgsmål hurtigst muligt, da nogen har brug for at vide det i dag og ikke om en uge.....

derfor er et sådanne indlæg som dit kun med til at skade eksperten på lang sigt.
Avatar billede loxx-- Nybegynder
19. november 2002 - 17:22 #9
lavede bare lidt sjov :D
Avatar billede mekaniker Nybegynder
19. november 2002 - 19:22 #10
Hej Zombi1

Jeg kunne forstille mig at du prøver at forbinde computeren og fjernsynet med et SVHS kabel..??

Hvis du gør dette er så igennem scartindgangen på fjernsynet..??

Du bliver nødt til at vide om dit fjernsyn undstøtter SVHS, ellers skal du have signalet converteret til composit. Dette kan man evt. selv gøre eller man kan købe et færdigt adapterstik til formålet.

Jeg ved at www.brinck.dk har sådan nogle til ca. 80,-

Hvis du selv vil lave det så prøv at følge det link jeg har lagt i dette sprørgsmål.

http://www.eksperten.dk/spm/284218

//Mekaniker
Avatar billede dmcn Praktikant
20. november 2002 - 11:11 #11
loxx-- : Vil du lave sjov, så smut på n.dk - vi prøver at holde en seriøs tone her.
- n0rmality, coadmin
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2002 - 11:15 #12
mit tv viser sort hvid i avi avi2 ,altså til video ,men faver i
                  --        S-VHS        --
da jeg også bruger et kable specielt til s-vhs -  er dit tv med super vhs - hvis kan det (?) have noget at gøre som mekaniker siger kabelet
Avatar billede ullum Praktikant
26. februar 2003 - 12:48 #13
lukketid?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 02:34 #14
lukketid?!