Avatar billede damnkinky Nybegynder
26. juli 1999 - 17:14 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Søgesfunktion til hjemmeside

Jeg skal bruge en effektiv søgefunktion der kan søge på alle enkelt ord på mit website minus htmltags.
En solid løsning belønnes godt!
Avatar billede wip13 Nybegynder
26. juli 1999 - 17:51 #1
prøv denne her:

<FORM METHOD="POST" ACTION="/cgi-bin/search/search_engine.cgi">
    <INPUT TYPE="text" SIZE="15" NAME="keywords" MAXLENGTH="30">
    <INPUT TYPE="SUBMIT" VALUE="S&oslash;g">
<INPUT TYPE ="hidden" NAME ="server" VALUE ="4">
<INPUT TYPE ="hidden" NAME ="sti" VALUE ="Damnkinky</FORM>
Avatar billede wip13 Nybegynder
26. juli 1999 - 17:51 #2
ups!!
Avatar billede wip13 Nybegynder
26. juli 1999 - 17:52 #3
Avatar billede damnkinky Nybegynder
26. juli 1999 - 17:54 #4
ja det erfint men nu har jeg ikke lige det CGI script liggende, så havde der jo ikke været noget problem...
Avatar billede damnkinky Nybegynder
26. juli 1999 - 17:55 #5
dit link virker ikke :(
Avatar billede wip13 Nybegynder
26. juli 1999 - 18:01 #6
vent lidt så finder jeg det lige
Avatar billede wip13 Nybegynder
26. juli 1999 - 18:14 #7
http://home4.inet.tele.dk/cgi-bin/search/search_engine.cgi

så koden er

<FORM METHOD="POST" ACTION="http://home4.inet.tele.dk/cgi-bin/search/search_engine.cgi">
    <INPUT TYPE="text" SIZE="15" NAME="keywords" MAXLENGTH="30">
    <INPUT TYPE="SUBMIT" VALUE="S&oslash;g">
<INPUT TYPE ="hidden" NAME ="server" VALUE ="4">
<INPUT TYPE ="hidden" NAME ="sti" VALUE ="Damnkinky</FORM>
Avatar billede theartist Nybegynder
26. juli 1999 - 18:38 #8
Avatar billede wip13 Nybegynder
26. juli 1999 - 19:42 #9
jamen, hvad hvis han nu ikke han en asp-udbyder??
Avatar billede theartist Nybegynder
26. juli 1999 - 19:45 #10
så kan han/hun bare ikke bruge den mulighed... (det giver vel egentlig sig selv)
Avatar billede damnkinky Nybegynder
27. juli 1999 - 09:04 #11
Jeg har min egen server, så asp er fint!! jeg kigger på det.
Avatar billede damnkinky Nybegynder
27. juli 1999 - 09:21 #12
men men.. det er jo til opslag i en SQL server.. så skal jeg jo til streamehelemitsiteind i en DB...det holder ikke, sorry...
Avatar billede damnkinky Nybegynder
27. juli 1999 - 09:23 #13
wip13.. det holder jo ikke at jeg skal ref. til et cgiscript på din hp vel??
kan jeg ikke have det liggendepå min egen server??
Avatar billede swjensen Nybegynder
27. juli 1999 - 10:24 #14
Der må da være mere økonomi i at streamestitetindienDB, i stedet for at skulle parse alle HTML-tags på sitet hver gang en bruger vil foretage en søgning
Avatar billede damnkinky Nybegynder
27. juli 1999 - 10:28 #15
streamestitetindienDB???

jeg er ikke lige den store VB haj ;)
Avatar billede damnkinky Nybegynder
27. juli 1999 - 10:31 #16
jeg mener jeg skal bare have et system hvor jeg kan paste et par tags, oploade et par filer, og måske køre en app. for få oprettet min db... jeg er da villig til at lave en del selv.. jeg ved bare ikke hvordan!
Avatar billede borge Nybegynder
09. august 1999 - 22:53 #17
Det ligger javascript hos:
http://home.sol.no/~jany/indexsearch.htmDette scriptet er det laget en admin del i Delphi hvor du legger manuelt legger inn søkeord. ( Max. søk av ca. 250 html sider.)

Børge :-)
Avatar billede borge Nybegynder
09. august 1999 - 22:55 #18
Riktig adresse er:

http://home.sol.no/~jany/indexsearch.htm

PS. Søker kun i META tag's

Børge :-)