Avatar billede metzsch Nybegynder
19. november 2002 - 10:00 Der er 3 kommentarer

Shopserver

Er der nogle der har erfaring med shopserver? Gode eller dårlige.
Avatar billede andersf Nybegynder
24. november 2002 - 23:07 #1
Jeps - det er dyrt og meget tidskrævende - en magnet for ikke konstruktive brugere.

Det skal som alt andet offentligt-netværk planlægges grundigt og man skal sikre sig at man har den nødvendige mængde: viden, tid og penge.

Er det noget bestemt du søger efter?

/AndersF
Avatar billede metzsch Nybegynder
25. november 2002 - 08:23 #2
Jeg overvejer en løsning som er integreret med mit backoffice system (Stellar office Pro). Her ligger alt administration i Stellar Office Pro. Det eneste jeg skal gøre er at sætte butikken op, her efter opretter jeg kun varer osv. i Stellar Office Pro og trykker på send. Det virker ikke som ukonstruktivt eller tidskrævende.
Avatar billede andersf Nybegynder
25. november 2002 - 15:26 #3
Så har jeg desværre ikke forstået hvad du søger efter - det jeg har referet til er internetbutikker man selv hoster.
Jeg har erfaringer i komplette købe-løsninger samt "hånd-strikkede" løsninger og alle har krævet meget sikkerhed overfor misbrug fra gæster udefra og hvis der skal være online betaling f.eks pbs så koster det - der er naturligvis billigere løsninger uden dankort.
Beskriv det du ønsker at hører noget om og så skal jeg nok komme med mit syn på sagen :-0

/AndersF