Avatar billede a_n_d_e_r_s Nybegynder
19. november 2002 - 01:04 Der er 3 kommentarer

Nordiske domæner

Er der nogen som har erfaring med køb af norske og svenske domænenavne?

Kan man få en bekendt i f.eks Sverige til at købe et domæne i ens danske firma's navn?
Avatar billede cdc Novice
19. november 2002 - 01:06 #1
du kan da bare bestille et .no eller .se her i dk, det har jeg gjort, og den er enda hostet her i dk.
Avatar billede a_n_d_e_r_s Nybegynder
19. november 2002 - 01:15 #2
Hvordan ? Skal du ikke oplyse et svensk firma?
Hvilket firma har du bestilt det gennem?

Du må meget gerne uddybe dine erfaringer... :)
Avatar billede cdc Novice
19. november 2002 - 01:24 #3
jeg købte www.scantec.no i danmark hvor jeg betalte for domain og hosting her nede. Jeg stod som ejer af domaine indtil min far overtog, scantec er hans firma. Er nok måske fordi virksomheden ligger i norge, tælnkte jeg ikke lige på