Avatar billede koon Nybegynder
19. november 2002 - 00:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dansk -> Polsk

Jeg skal have skrevet et brev på polsk, jeg har teksten liggende på dansk (ca. 2/3 A-4 side), er der nogen der kan hjælpe mig, eller ved hvor jeg kan få hjælp.
Hvis I kender et sted hvor jeg kan få hjælp, må det gerne være et sted hvor det ikke koster det vildeste beløb:-)

//Koon
Avatar billede dittemor Nybegynder
19. november 2002 - 06:40 #1
Ring 38746572 og spørg efter Andy. Han er dansktalende polak. Måske han vil gøre det for dig. Sig, du har fået nummeret af Ditte.
Avatar billede koon Nybegynder
21. november 2002 - 14:47 #2
Ingen andre..?