Avatar billede platonia Nybegynder
11. oktober 2000 - 11:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

genvej

Ja her er sikkert en rimelig nem en.
Jeg skal lave en genvej på windows nt workstation.
Når jeg højreklikker på en mappe plejer der at stå overfør til skrivebord som genvej.
Problemet er at den ikke er der mere hvordan får jeg den tilbage igen.....?
Avatar billede sokristi Nybegynder
11. oktober 2000 - 11:50 #1
Er der ikke et punkt kaldet \"create shortcut\" (eller tilsvarende på dansk?)
Avatar billede hagsted Nybegynder
11. oktober 2000 - 12:49 #2
vi sdu skal lave en genvej på skrivebordet så kan du bare tage og trække den ud på det så bliver det automatisk til en genvej

Hilsen Hagsted :-)
Avatar billede platonia Nybegynder
11. oktober 2000 - 14:43 #3
okay fandt selv ud af det shift+ctrl skal holdes nede og trække samtidigt.
Ellers trækker man bare hele mappen med indhold over og jeg skal kun bruge genvejen
Avatar billede jimsim Nybegynder
11. oktober 2000 - 15:39 #4
ja, eller træk med højre museknap :o) så får du samme muligheder... damn! troede du ville ha\' menu-muligheden \"overfør genvej til skrivebord\"