Avatar billede max_iceman Nybegynder
26. juli 1999 - 14:44 Der er 8 kommentarer

SITE MAP

KAN DREAM WEAVER LAVE SITE MAP
Avatar billede max_iceman Nybegynder
26. juli 1999 - 14:45 #1
SKAL JEG BRUGE EN GENERATOR TIL DETTE ELLER ER DREAM NOK
Avatar billede hypermind Nybegynder
26. juli 1999 - 14:52 #2
Dreamweaver kan snildt klare opgaven
Avatar billede snowball Novice
26. juli 1999 - 14:54 #3
Du kan jo starte med at slå din CAPS-LOCK fra, og derefter kan du finde en ordbog og finde ud af hvad denne linie betyder:

OBS: Et spørgsmål må kun oprettes 1 sted!

Snowball
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
26. juli 1999 - 15:13 #4
snowball>>Hvor har du dog evig ret ;-)
Avatar billede snowball Novice
26. juli 1999 - 15:17 #5
he he :-))

Snowball
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
26. juli 1999 - 17:17 #6
Klik på "SITE" som er på en af toolbarene, derefter kommer SITE vinduet frem, vælg "File" menuen, og der er et punkt der hedder "Save Site Map as..."

hypermind, der er jo ikke et ordentligt svar
Avatar billede hypermind Nybegynder
26. juli 1999 - 18:51 #7
>> 127144146281 - Jo det er :-) Der er forskel på om man spørger "hvordan" eller "kan man"
Avatar billede justincase Nybegynder
26. juli 1999 - 23:20 #8
Det er da rigtig nok at Dreamweaver laver en sitemap. Men det er en tynd sitemap. Ment på den måde at den er meget begrænset i sin brug. Den har en top-down familietræ agtig udseende, og er derfor for de fleste ubrugelig, på grund af webbens link på kryds og tværs natur.
Det er rigtig, som 127144146281 siger, at du kan gemme sitemappen, men du gemmer kun det som i forvejen er synlig i dreamweaver. Og du gemmer det som en bmp.

Det bedste program til at lave få en overskuelig og tro sitemap på er at bruge et program som Astra siteplanner. Det er klart det bedste program jeg har stødt på.

http://www.merc-int.com/products/astrasitemanager/

Jeg er ikke helt klar over om det bare var det du vil ha', eller om det er et program til at analysere dit site med og så lave et html-sitemap.

Og til hypermind >> Lev lidt op til dit login navn og læg lidt tanke bag dit svar. Det du kom med var langt fra et brugbart svar. For det første kan dreamweaver ikke bare snildt klare det, og for det andet er der da bestemt mere end en fortolkning af spørgsmålet. er du i det hele taget interesseret i at hjælpe eller siger du bare WAOOOOV... 150 point.... gotta have'em.

:)

JustinCase