Avatar billede peter_oak Nybegynder
17. november 2002 - 21:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Linux til PS2

Er der nogen derude som har erfaringer med Linux pakken til PS2. Kan det anbefales?
Jeg synes det kunne være fedt på den at 'slå 2 fluer med et smæk'. Mine børn er også med på ideen.
Avatar billede carsten08 Nybegynder
17. november 2002 - 22:00 #1
hvad??? er det Playstation vi snakker om?
Avatar billede trustanubis Nybegynder
18. november 2002 - 00:30 #2
Jeg har Linux pakken til PS2.
Jeg kan ikke anbefale det.
Du får alt for lidt ud af det.
Håber det var svar nok.
Avatar billede p2 Nybegynder
18. november 2002 - 00:33 #3
Hvor kan man læse om det?
Avatar billede peter_oak Nybegynder
18. november 2002 - 06:52 #4
Ja det er Linux til Sony Playstation 2. Man kan læse om det her. http://dk.playstation.com/hardware/linux_hardware.jhtml?linktype=NAV
Jeg har nu selv undersøgt lidt mere, og set at der er en række begrænsninger.
http://playstation2-linux.com/docs/cfyc/display_doc.php?docid=14
Ærgerligt, men det er nok bare et spørgsmål om tid før Linux miljøet for 'hacket' PS2.......
Avatar billede hrboom Nybegynder
18. november 2002 - 10:29 #5
heh... fed nok at linux næsten kan køre på alt nu...
Avatar billede skwat Praktikant
18. november 2002 - 12:32 #6
peter_oak: Jeg har ikke selv en playstation med linux kited, men en af mine venner har, og vi har haft mange underholdende timer med denne.
Avatar billede peter_oak Nybegynder
19. november 2002 - 09:37 #7
Jeg takker for opmærksomheden og lukker dette spørgsmål..Hvis jeg kan finde ud af det...mvh. Peter_Oak
Avatar billede peter_oak Nybegynder
19. november 2002 - 09:39 #8
Jeg takker for opmærksomheden og lukker dette spørgsmål..igen!
Hvis jeg kan finde ud af det...mvh. Peter_Oak