Avatar billede hr.redlun Nybegynder
17. november 2002 - 20:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke komme i kontakt med skærm..

Jeg har en computer 700 Mz. Den har stået i et års tid uden strøm, og i dag ville jeg prøve at sætte den til. Det lød også fint jeg kunne høre at den started op. Men så der var ingen kontakt til skærmen den blev bare ved med at lyse rødt. Kan det være bios batteriet eller noget.

På forhånd tak for hjælpen.
Hilsen hr.redlun :P
Avatar billede sekam Nybegynder
17. november 2002 - 20:23 #1
Ja, det kan det godt være.
Men prøv at se efter, at alle kort mm. sidder som de skal.
Tag dem eventuelt ud og i Igen.
Avatar billede hr.redlun Nybegynder
17. november 2002 - 20:25 #2
Ja det har jeg også gjort, jeg har også prøvet med et andet grafik kort som jeg ved der vriker... Det er meget mærkeligt
Avatar billede sekam Nybegynder
17. november 2002 - 20:29 #3
Ellers så prøv at tage alle kabler af og på, på de forskellige enheder.
Hvis det ikke har nogen effekt, så prøv at starte op uden harddiske, CD-Rom drev og diskettedrev tilsluttet.
Avatar billede trustanubis Nybegynder
18. november 2002 - 00:37 #4
Prøv og sæt en anden ram-klods i eller prøv i første omgang at flytte den du har til en anden port.
jeg har selv haft samme problem med min egen.
Held Og Lykke
Avatar billede snipe Nybegynder
18. november 2002 - 09:57 #5
Kunne evt være dine ram der failer.. Siger den nogle beep eller noget når du starter??
Du sku måske også tjekke om dit grafikkort sidder HELT i, typisk fejl de fleste laver, glemmer lige at presse det sidste stykke, så det siger klik..
Avatar billede hr.redlun Nybegynder
18. november 2002 - 12:21 #6
Så er den i orden. Jeg flytted bare mine ram over i en anden port. Mange tak alle sammen..
Avatar billede hr.redlun Nybegynder
18. november 2002 - 13:19 #7
Glæden var kort. Nu vil den slet ikke starte op. Den siger ikke beep mere..