Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
17. november 2002 - 19:48 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

5" Tft skærm, hvor købe?

Hej, er der nogen der ved, hvor man (nogenlunde) billigt kan købe små tft-skærme (4"-10") der kan bruges til VGA-signal??? Det er ikke et absolut must, at de skal kunne køre på VGA da man kan få en adapter til omkring 1300 kr.
-men ellers???

Takker. VH Ulrik
Avatar billede klodoven Nybegynder
17. november 2002 - 19:55 #1
Jeg købte en i Electric City, her for nogle uger siden. Prisen var 995 ,-.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
17. november 2002 - 20:01 #2
klodovn => har du et direkte link? *det er ikke alle der har Electric City lige i nærheden*

ulrikhjul => undskyld spammen, men er måske selv ude efter en lille ny skærm ;o)
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
17. november 2002 - 20:43 #3
...synes egentlig ikke det er spam, men at det er ret relevant!... Så du behøver ikke at undskylde.

:)
Avatar billede scb Praktikant
17. november 2002 - 20:47 #4
Skal det være kvalitet:
http://www.helmholt.dk/Vismail.asp?Page=8
-SCB
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
17. november 2002 - 20:59 #5
-> Klodoven. Lidt detaljer??? Hvilken skærm var det, og hvilket input skal den bruge?? Hvilke mål osv.?

-> SCB. Ja det må gerne være kvalitet. Men den man kan se prisen på på dit link, kan man desværre ikke se nok detaljer på. Ved du mere om den?
-Der er en masse andre, på helmholts hjemmeside, men der er ingen pris!? Så det er meget ærgeligt!
Avatar billede scb Praktikant
17. november 2002 - 21:07 #6
Avatar billede klodoven Nybegynder
17. november 2002 - 21:26 #7
Jeg har ikke skærmen her, så jeg ser lige på det i løbet af i morgen. Men det er sådan en der også kan monteres i bilen. Der fulgte beslag med til montering. Der fulgte endvidere også et par kabler til tilslutning med. Ved ikke præcis hvilket format den skal have. Undersøger det nærmere.
Avatar billede klodoven Nybegynder
17. november 2002 - 21:28 #8
Der er forresten også indbyggede højttalere, og stik til hovedtelefoner. Farveskærm.
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
28. februar 2004 - 23:08 #9
Gammelt - men tak for hjælpen