Avatar billede egidiussen Nybegynder
17. november 2002 - 18:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Soltek SL-85ERV2

Hejsa
Er der nogen som har nogle erfaringer med dette bundkort: Soltek SL-85ERV2

Skipper
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
17. november 2002 - 19:16 #1
nej men overvejer selv at investerer i sådanne et så jeg lytter lige med
Avatar billede geforce3 Praktikant
17. november 2002 - 19:17 #2
Jeg er også ved at købe det, så ´lytter da mæ oz
Avatar billede egidiussen Nybegynder
17. november 2002 - 19:48 #3
Hehe, det er da lækkert at lave en tråd som mange er interesseret i :-)
Min svoger købte den første version (SL-85ERV), og han er MEGET tilfreds med det.
Forskellen er så vidt jeg ved, at der er et andet chipset (P4X400A) og at det understøtter pc3200 ram - om der er andet ved jeg ikke....

Skipper
Avatar billede trustanubis Nybegynder
18. november 2002 - 00:42 #4
jeg har kortet.
Det kører MEGA godt du skal bare sørge for at dit grafikkort
er et "TITANIUM" kort alstå f.eks et geForce4 TI4600
for Bundkortet kan kun køre med TI kort.
Held og Lykke
Avatar billede egidiussen Nybegynder
18. november 2002 - 08:48 #5
Det er nu ikke helt rigtigt, det med titanium-kort.
Der er således, at man ikke kan bruge grafikkort som skal køre med 3,3 volt - hvilket er de gamle AGPx1 og AGPx2.

Skipper
Avatar billede egidiussen Nybegynder
15. december 2002 - 20:49 #6
Jeg lukker indlæget, da jeg ikke fik nogle nye oplysninger.
Jeg købte kortet, og det er det fedeste kort jeg har set/prøvet - kan roligt anbefales.

Skipper