Avatar billede pman Nybegynder
11. oktober 2000 - 01:50 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Kan ikke se DVD på min bærbar...!

Jeg har lige købt en ny bærbar med DVD! Kan det passe at jeg ikke kan afspille lejede DVD film og hvad skal jeg gøre for at få det til at virke......? Det er vist noget der hedder Microvision som ligger på de lejede DVD\'er der gør det umuligt...!

MVH

Pman
Avatar billede powell Nybegynder
11. oktober 2000 - 09:04 #1
På enkelte DVD-film, ligger der en afspiller så filmende kan afspilles, men desvære langt fra alle. Fo rat du kan afspille dine DVD\'er på en computer skal du først havde et program der kan vise DVD-formatet, dette er ikke et normalt windows produkt, og skal derfor købes deperat. Nogen gange har producenterne af PC\'en sørget for at en billig DVD-afspiller ligger på computeren. Ellers kan jeg varmt anbefale at investere dine penge i PowerDVD.
Avatar billede apoc Nybegynder
31. oktober 2000 - 10:32 #2
Jeg anbefaler også Power DVD, men det program du skal bruge for at spille alle regions koder er
Remote Selector, hent det her..

http://www.visualdomain.net/

God fornøjelse

Apoc
Avatar billede lesser Nybegynder
08. januar 2001 - 14:17 #3
Det der er galt er, at Blockbuster, og alle de andre koder, eller lægger en for for gennemsigtig klistermærke på DVD\'en, så man ikke kan afspille den i en PC.Kun afspilles i en stationær DVD.
dette gør man kun fordi, at man godt kan kopiere en DVD film.

Hilsen Lesser
Avatar billede powell Nybegynder
08. januar 2001 - 14:23 #4
lesser -> Hvor har du de oplysninger fra? eftersom mange af de billige stationære DVD-afspillere kun er et computer drev, så syntes jeg det er utroligt at Blockbuster og andre ligger folie på for at forhindre en afspilning på op til 70 % af de ejede DVD-afspillere.

Det med koder er jo blot regionskoder som ved lejede film er reg. 2. som alle afspillerne er indstillet til herhjemme.

??!