Avatar billede kalleferm Nybegynder
17. november 2002 - 17:19 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Køler i strømforsyning

Min køler i strømforsyningen er åbenbart brudt sammen. Er det helt uforsvarligt at have sin computer tændt indtil jeg får købt en ny, eller er det værste der kan ske at den lukker computeren, når den bliver for varm?

Kan noget brænde sammen?
Avatar billede abpdk Nybegynder
17. november 2002 - 17:20 #1
Det ville være ret dumt. Hvem siger også at den automatisk lukker?
Avatar billede hr.redlun Nybegynder
17. november 2002 - 17:21 #2
Hvis det var mig, så ville jeg åbne hele kabinet så der kunne komme lidt kold lugt ind. Derudover ville jeg ikke lade den være tændt uden opsyn..

hilsen hr.redlu :P
Avatar billede ullum Praktikant
17. november 2002 - 17:21 #3
jeg ville heller ikke satse
Avatar billede kalleferm Nybegynder
17. november 2002 - 17:36 #4
Tak - 10 til hver.
Avatar billede ullum Praktikant
17. november 2002 - 18:03 #5
tak