Avatar billede klausens Nybegynder
17. november 2002 - 16:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

To cder I et cdrom drev

Jeg skulle til at spille Hitman2. Inden da havde jeg installeret min scanner. Da jeg ikke havde fået cden ud, lagde jeg bare min Hitman2 cd oven I. Da jeg hørte mit cdrom drev lave en lyd, kom jeg i tanke om det og skyndte at få cdrom drevet ud. Hitman2 cden var ridset, men scanner cden havde ingen men. Jeg kørte cdrom drevet ud og ind flere gange, og det reagerede som det skulle. Den kunne også godt læse Hitman2 cden og andre cder. Så tror I at der er sket noget, hvis det alligevel virker?
Avatar billede the_king Nybegynder
17. november 2002 - 16:39 #1
Det lyder ikke til at der er sket noget men, dit læserhoved kunne nok godt have taget lidt skade
Avatar billede hr.redlun Nybegynder
17. november 2002 - 16:42 #2
Jeg har selv prøvet det samme, og begge min cdér blev riset men de virker endnu. Men det kan godt være at du får problemer med din Hitman cd, ligepluslig mens du sidder og spiller.

Hilsen redlun :P
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
17. november 2002 - 16:48 #3
Det er oversiden af CD´en der er skrøbelig, med mindre der er en etiket ovenpå.
Håber det bedste for dig
Avatar billede fido82 Nybegynder
17. november 2002 - 20:07 #4
jeg har selv gjort det masser af gange, fordi min ene workstation står inde under et bord, hvor jeg ikke kan se, omd er er skiver i eller ej ;O)
Hverken laser eller skiver har indtil videre begyndt at fejle...
Avatar billede klausens Nybegynder
20. november 2002 - 17:29 #5
Fido var den eneste der svarede, så han får pointene.

Ellers Tak for hjælpen.