Avatar billede tlunde Nybegynder
17. november 2002 - 16:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Age Of Mythology problem...

Hejsa...
Jeg har prøvet og prøvet at connecte via Direct IP i Age Of Mythology, men det er ikke lykkedes. Er der andre der har haft samme problem?? Ved nogen hvordan man kan få spillet til at virke via Direct IP??

Venlig hilsen
Thomas Lunde
Avatar billede jimo.dk Nybegynder
17. november 2002 - 17:44 #1
Hej Lunde

If you have DSL and use a NIC to connect to your DSL modem, then you have to disable your internal TCP/IP protocoll in /Network/LAN-Connection if you want to play AOM via DirectIP.
Type in the command box "ipconfig /all". If everything went right your LAN-Connection should have the IP adress 0.0.0.0 .
Now you have only the external IP and you get a connction to the game server.

venlig hilsen
jimo :-)
Avatar billede jimo.dk Nybegynder
17. november 2002 - 18:07 #2
giv mig nu de point !!! (hehe)
Avatar billede tlunde Nybegynder
17. november 2002 - 18:42 #3
Altså...man skal nu godt nok lige smide et svar, inden man kan få points for et svar!!
Avatar billede tlunde Nybegynder
28. november 2002 - 22:08 #4
HVad kan jeg bruge det her til?!?!?