Avatar billede bdf Mester
17. november 2002 - 16:19 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Mp3-Afspiller...

Davz Eksperter...
Hvilken Mp3-Adspiller vil I anbefale af disse 2?

Afspiller 1:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1604707896

Afspiller 2:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1604707893

Jeg synes selv bedst om afspiller 1 pga. design og nogle andre småting...
Avatar billede aea098z Nybegynder
17. november 2002 - 16:28 #1
Følger der også Headphones med til tilbud 2???
Avatar billede bdf Mester
17. november 2002 - 16:35 #2
Det er lige gyldigt om de er med eller ej!!!
Avatar billede aea098z Nybegynder
17. november 2002 - 17:00 #3
Så tag 1'eren!!! De kan stort set det samme men aligevel er der de små forskelle du også selv snakker om og derfor bør du købe den hvis du selv synes den ser bedst ud!!! Det er også 1'eren der bliver givet flest oplysninger om og jo flere oplysninger man giver væk jo mindre kunne det tyde på at de har noget at skjule!!! Så selvom den koster lidt mere i både fragt og grundpris så er den også i en lidt højere kvalitet... køb 1'eren ikke fordi den er enormt meget bedre end toeren men fordi du bedre selv kan li' den og fordi den er en lille smule bedre...
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2002 - 17:06 #4
Jeg har selv haft den anden du linker til, og den vil jeg bestemt ikke anbefale. Hvis de ikke har lavet om på den siden sidste forår, er den MEGET langsom og klodset. Jeg skal dog ikke kunne sige om nr. 1 er meget bedre, men i og med at det er en videreudvikling af nr. 2 vil du nok ikke gå helt galt i byen ved at investere i afspiller nr. 1.