Avatar billede zorro4ever Nybegynder
17. november 2002 - 15:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejl i Redhat 8.0

Jeg har i dag forsøgt at installere Redhat 8.0, men jeg kan ikke komme længere end til den skal begynde med at installere pakkerne.
Mit problem er at Redhat skriver at den ikke kan læse pakken Zlib-1.1.4-4.i386.rpm. Jeg har forsøgt at hente Redhat 8.0 forskellige steder, men det hjalp ikke og jeg har forsøgt at brænde CD'erne med forskellige hastigheder (4x - 10x) det hjalp hellere ikke. Jeg har ikke før haft problemer med at installere linux.

Er er nogen som kan hjælpe mig med mit problem??
Avatar billede abpdk Nybegynder
17. november 2002 - 16:01 #1
Hvis du mistænker den for at lave fejl i brændings processen, kan du jo prøve en ftp/http installation.
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2002 - 16:05 #2
En årsag kan iflg. SuSE være at installationsmediet skal være slave på den primære kontroller
Avatar billede ldrada Nybegynder
20. november 2002 - 09:18 #3
Det du beskriver ligner det der sker når jeg prøver at installere Windows 2000, den fortæller mig at der mangler filer, og nægter at fortsætte. men det er fordi mit "gamle" 48x drev fra 2000 bare er dårlig kvalitet, når jeg bruger det andet CDrom drev giver den ingen problemer!
Avatar billede zorro4ever Nybegynder
27. november 2002 - 20:07 #4
Jeg har nu prøvet med et andet CD - rom og nu virker det!! Så derfor får Idrada mine point.