Avatar billede nemet Nybegynder
17. november 2002 - 15:25 Der er 1 løsning

Mohaa server

Hejsa...

Jeg har lige fået mig en ny router, mit sprørgsmål går på at jeg godt ville vide hvordan jeg sætter en spil server op, min ADSL er en 512/512. Jeg kan ikke finde ud af hvad det er jeg skal gøre, for at få det til at virke. Hvordan sætter jeg min router op, og hvad skal jeg gøre for at få spillet til at virke over nettet...
Jeg håber på at der er en der kan give mig en detaljeret forklaring.
Jeg køre win xp pro, hvis det skulle betyde noget.

På forhånd tak.

Nemet
Avatar billede trustanubis Nybegynder
18. november 2002 - 00:46 #1
Nu er det jo MOHAA. DU går bare ind i multiplayer.HUSK AT SØRGE FOR AT JERES IP'ER PASSER SAMMEN. eks. 10.0.0.60 + 10.0.0.62. Så laver du bare en lan server som kan joines via gamespy der er et sted hvor du kan trykke noget med gamespy.
HELD OG LYKKE
OWW:ANUBIS