Avatar billede rialto Nybegynder
17. november 2002 - 14:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til handling

(01)    Jeg skal have lavet en simpel konto, vi kan kald det en bankkonto, hos mig i en mappe på min server.
(02)    En index `s side med en knap man kan trykke på, når man så trykker på knappen trækkes der så ex. 1,00 kr. fra den bankkonto, al så hvis der står 100,00 kr. på kontoen kan man altså trykke 100 gange. Og kontoen er i 0,00 kr. når kontoen kommer i 0,00 kr. skal der komme et vindue og sige at kontoen er tom. Hvis der er nogen der kan hjælpe så vil jeg blive glad.
Min E-mail  jack.hansen@fritid.tele.dk
Avatar billede rialto Nybegynder
17. november 2002 - 14:48 #1
hvad er der galt?, er der ingen eksperter?, eller er det de 60 point?
vil meget gerne have hjælpppp
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2002 - 19:47 #2
Ret nemt at lave. Det skal dog laves i JSP og for nemhedens skyld skal der bruges MySql (database). Sig til hvis du vil have det.
Avatar billede rialto Nybegynder
17. november 2002 - 22:13 #3
Jamen maximus det vil jeg meget gerne, send mig din e-mail hvis jeg skal forklare mig nermere.
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2002 - 23:23 #4
Du kan fange mig på bp@maximuss.dk
Avatar billede rialto Nybegynder
06. februar 2003 - 05:19 #5
ok maximus
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2003 - 00:13 #6
Takker "rialto" :-D