Avatar billede ulrich_g Nybegynder
17. november 2002 - 13:02 Der er 4 kommentarer

Geforce og resource konflikter

Jeg har en del problemer med mit grafikkort. Grafik fejl i spil, infinite loop, kan ikke afspille film osv. Har prøvet alt næsten.

Jeg så i System informatin under "Conflicts/sharing" at Grafikkortet deler resourcer med følgende devices
Ali PCI to AGP controller
PCI bus

Kan det være problemet?
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2002 - 16:59 #1
nu nævner du sekv pci - prøv at teste  pci lancary timer i bios
Avatar billede ulrich_g Nybegynder
19. november 2002 - 17:14 #2
Øøh! :-P Hvordan gør man det?
Avatar billede ulrich_g Nybegynder
21. november 2002 - 16:26 #3
Fandt ud af det, men det hjalp ikke.
Avatar billede dchang Nybegynder
11. december 2002 - 01:04 #4
Mit grafikkort, et palit gf4 mx440 deler irq med mit lydkort (trust 5.1), og pci bus + pci to agp controller. Og der er ingen problemer. Har du den nyeste bios og de nyeste ali-drivere? Og er det det nyere spil? For så har du vel osse directx 8.1 og den nyeste detonator-driver.