Avatar billede vialli09 Praktikant
17. november 2002 - 11:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

spil i XP

Er der nogen der ved hvordan man kan komme til at spille: Sensible World of Soccer, windows xp???
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
17. november 2002 - 11:27 #1
Har du prøvet at lave en programkombalitet?

startmenu -> tilbehør -> Guiden programkonbalitet
Her kan du vælge det spil som du ikke kan spille, og derefter vælge et andet styresystem, som du ved at det virker under (Alle prog. virker ofteste under win98). Nu tror spillet at du bruger winxx, selvom du bruger xp. Og du vil måske kunne bruge spillet
Avatar billede vialli09 Praktikant
17. november 2002 - 11:31 #2
har jeg prøvet og det virker ikke
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
17. november 2002 - 12:20 #3
Har du prøvet at søge på nettet, om der skulle være lavet en patch til spillet, sådan at det kan bruge på xp ?
Avatar billede vialli09 Praktikant
17. november 2002 - 12:38 #4
kan ikke finde nogen. har søgt på Google
Avatar billede aea098z Nybegynder
17. november 2002 - 12:38 #5
Prøv at kigge på microsofts homepage efter en update der retter lige netop dit problem. Der må være andre der har haft det samme problem som har rettet g´hendvendelse til Bill G.
Avatar billede vialli09 Praktikant
14. april 2003 - 21:12 #6
hmm