Avatar billede nuller Nybegynder
16. november 2002 - 23:29 Der er 42 kommentarer og
1 løsning

første gang

Hej jeg har altid haft den mening at det at lave et logo for en anden, for 200 point vil være latterligt, men nu har jeg brug for et
jeg er fuldstendig tom, det behøver ikke være en færdig tegning bare en ide/udkast,ect. min side hedder multigames.dk
og det har jo noget med spil at gøre jeg har haft den i 2 år uden at lave et logo, det er en privat side,
jeg har 2975 extra points hvis det kan blive nødvendigt
jeg har tænkt på nogle terninger 2 stk, hvor der står M /G
på toppen , eller et spil kort hvor der er en royal flush
med hjerter 10, M,G,konge,es.  ja hvad ved jeg
jeg håber at i tager mit ? seriøst,
PS. min side er privat, og så længe jeg er arbejdsløs så forbliver den privat, og desuden har jeg ingen ider til at lave den til en pro.side.
Jeg håber at i gider at hjælpe !!
Tak fra Michael/nuller
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
17. november 2002 - 10:24 #1
Hejsa!

Jeg er frisk, men vil gerne se et design ;) Det kan ejg bare ikke, fordi du bygger om...?!

//Rasmus, E-besked.dk
Avatar billede n_snowman Nybegynder
18. november 2002 - 09:32 #2
Me to jeg ville også gerne se et design ...

/Snowman out..
Avatar billede nuller Nybegynder
18. november 2002 - 11:29 #3
Hej begge jeg vender lige tilbage i aften
Avatar billede nuller Nybegynder
18. november 2002 - 16:38 #4
Hej igen nu ved jeg ikke om i har trykket på kirsebærret så ryger i på multigames.lir.dk, som er min lokale webserver.(den bruger jeg lige pt.)
ang. Design så retter JEG mig ind efter jer,
det eneste jeg kunne tænke mig er at det evt. skal kunne indsættes i et word dokument og at det bliver rundt eller firkantet
Men hvis i har nolge bedere/anderledes ider, ja så endelig sig til
håber at i stadig gider at hjælpe
MVH Michael
Avatar billede nuller Nybegynder
23. november 2002 - 02:17 #5
Hej har jeg gjort noget galt ??
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
23. november 2002 - 12:41 #6
Jo! Er på nu! Skal det være enkelt logo?!
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
23. november 2002 - 14:09 #7
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
24. november 2002 - 01:40 #8
?! Nuller ?!
Avatar billede nuller Nybegynder
24. november 2002 - 11:37 #9
Ja undskyld jeg er lidt fravenende, mosegris:  ang terninger det er da en ide,
ville det være svært at det kun bliver 2 terninger som står lidt på skrå i forhold til hianden,?? og kan det lade sig gøre at lave M & G i lidt mere spændende bogstaver ??
og til sidst kan det lade sig gøre at det bliver lagt ind i en oval hvis du forstår hvad jeg mener (jeg mener basre at man lægger logoet ind i en oval ring) jeg glæder mig til at høre fra dig igen,undskyld igen for den lange svartid, det skal ikke ske igen!!!
MVH Michael
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
24. november 2002 - 11:40 #10
Svartiden er okay... Jeg skal prøve at kigge på det igen i morgen, om det evt. kan laves i Maya. Jeg er dog ikke så skrap til det, så jeg er ikek sikker på det kan laves, men skal nok forsøge. Vi skrives!
Avatar billede nuller Nybegynder
24. november 2002 - 11:43 #11
Hej jeg glæder mig til at se hvad du får lavet
vi snakkes
Michael
Avatar billede fun22 Nybegynder
26. november 2002 - 21:02 #12
syntes også lige at jeg vil være med. Har lavet et par stål tærninger:

http://www.zig-software.dk/eksperten/spm284207/logo.jpg

/Jesper
Avatar billede nuller Nybegynder
26. november 2002 - 22:00 #13
fun22, hold da op , det ser godt ud !! kan den terning med "/" fjernes
så "g" termingen kommer hen ved siden af "m" terningen (men i samme retning)
(og kan der komme to prikker på den (g terningen) , ja jeg håber at du gider at prøve,jeg må sige at jeg er inponeret!!

PS. Til mosegris og "måske flere" jeg er MEGET glad for at i gider at hjælpe
og ALLE får points, det logo jeg kommer til at bruge , får selvfølgelig flest
alle mine points er selvffølgelig ude at køre, 3110 pt. ,da som jeg skrev i mit org.spørgsmål  så er det det mindste jeg kan gøre
jeg har desværre set at jeg har brugt et / i mellem m/g det var for at sprede mg så jeg har skabt en misforståelse, jeg beklager
ventet spendt på svar
MVH Michael
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
26. november 2002 - 22:03 #14
Ja, det ser rigtig godt ud... Prøver nu alligvel igen, selvom du er svær at slå ;)...
Avatar billede nuller Nybegynder
26. november 2002 - 22:16 #15
skide godt mosegris !!!

Til jer begge , hvad med bagsiden , jeg har set at de begge er hvide
kan de laves med eks. sort,rød, eller en anden farve, jeg har prøvet med begge logoer i min hjemmeside og det er ikke helt godt(med mindre at min baggrund er hvid)
Jeg syntes at jeg kræver og kræver men jeg håber at i bærer over med mig,

Hej  MVH Michael
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
26. november 2002 - 22:23 #16
Er igang ;)
Avatar billede nuller Nybegynder
26. november 2002 - 22:29 #17
Kanon :-)
Avatar billede nuller Nybegynder
26. november 2002 - 23:11 #18
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
26. november 2002 - 23:14 #19
Avatar billede nuller Nybegynder
26. november 2002 - 23:23 #20
mosegris, OKAY  !!! ja det var da helt andre "toner"
Jeg er på vej i seng lige nu, jeg vender tillbage i morgen
Tak for nu
MVH Michael
Avatar billede fun22 Nybegynder
27. november 2002 - 15:17 #21
Så er der en opdatering på samme adresse:

http://www.zig-software.dk/eksperten/spm284207/logo.jpg
Avatar billede nuller Nybegynder
27. november 2002 - 22:08 #22
test
Avatar billede nuller Nybegynder
27. november 2002 - 22:13 #23
øv øv jeg haved lige brugt en ½ time på et svar og så gik det åbenbart galt.
nå jeg fatter mig i korthed
ja nu er vi der næsten,når jeg prøver at læggge en firkant uden om elller en oval og "fylder" billedet med en farve så kommer der en masse blister omkring terningerne som ikke bliver farvede , kan det ændres ??
jeg  har lige en lille ting, er det vanskeligt at ændre fonten på M og G i en mere stilren font ?
men ellers ser det kanon pro. ud,jeg vænter også lige på mosegris´s bud
MVH Michael
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
28. november 2002 - 12:14 #24
Er det noget i denne stil du tænker på?!... Jeg har brugt Fun's terninger (som I kan se)... http://www.e-besked.dk/eksperten/logo2.jpg

//Rasmus
Avatar billede radiohead Nybegynder
28. november 2002 - 12:41 #25
kedede mig lidt og lavede dette

www.digitaleye.dk/terning1.jpg
Måske du kan bruge det...

-Radiohead
Avatar billede fun22 Nybegynder
28. november 2002 - 17:31 #26
Hvad bg vil du have??
Avatar billede nuller Nybegynder
29. november 2002 - 10:36 #27
mosegris det ser godt ud, kunne man lave ovalen lidt større så der kunne stå "multigames.dk nederst inde i ovalen ?
når jeg gør billedet mindre så bliver terningerne og ovalen lidt riflet i kanten, kan der gøres nogst ved det ?
www.multigames.lir.dk/index_test.htm
men det ser helt prof ud nu.
Mvh Michael
Avatar billede nuller Nybegynder
29. november 2002 - 10:47 #28
fun22, mosegris´s blå bg, ser godt ud syntes jeg ,
jeg glæder mig til at se hvad du har fundet på

Jeg er ked af at jeg kun har ca 3000 points at dele ud af , for jeg syntes at i gør et stort arbejde for mig, hvis i har en hjemmeside , så vil jeg med glæde linke til dem (når jeg bliver færdig med min side)
MVH Michael
Avatar billede nuller Nybegynder
29. november 2002 - 10:54 #29
radiohead, det var da et bud,(og et godt bud) men jeg er mere til , fun22, og mosegris´s
logoer, men mange tak fordi du i det heletaget gider at prøve.

Mvh Michael
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
29. november 2002 - 14:03 #30
Hej igen!

Her er så endnu et forslag. Jeg kan ikke sige hvorfor kanten bliver underlige... Skalerer du billedet i et billedbehandlingsprogram eller ved hjælp af HTML?
Jeg håber at det er i orden at jeg har brugt dit forslag, Fun22! Ang. points, så er det lige meget for mig...

//Rasmus

Og forslagene:

http://www.e-besked.dk/eksperten/multigames_big.jpg
http://www.e-besked.dk/eksperten/multigames_small.jpg
Avatar billede nuller Nybegynder
29. november 2002 - 16:42 #31
mosegris, ja nu er den der!!! god detalje med stjerneren, der er dog en lille ting :-)
er det muligt at du kan fjerne den grå firkant så det kun er den ovale som er tilbage
www.multigames.lir.dk/test.htm
lige nu er logoet kanon, men det er jo fordi at jeg har lavet baggrunden grå
du kan se på logo2 at såddan ser det ud når jeg har fyldt sort på
det er fordi at jeg ikke endnu ved hvilken baggrund/layout jeg vil bruge, så det kunne være rart at logoet
"kun" var selve logoet og ikke med den grå firkant
Men hvis det ikke kan lade sig gøre, må jeg så komme med et par farveforslag som jeg kan have liggende
feks sort (for der ER stor sansynlighed for at baggrunden bliver sort,men intet er sikkert)
jeg håber snart at fun22 kommer med sit forslag, for jeg bliver mere og mere glad for dit logo
men han skal jo også have en change(hvis man kan tillade sige at sige det såddan)
jeg ved godt at jeg gentager mig selv(og at du har lånt lidt fra fun22) men jeg er fandme inponeret

MVH Michael
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
30. november 2002 - 17:17 #32
Avatar billede fun22 Nybegynder
30. november 2002 - 22:35 #33
Jeg kan ikke lige lave noget nu, da jeg ikke er hjemme ved min puter. Kommer med et eksempel på søndag.
Avatar billede nuller Nybegynder
30. november 2002 - 22:42 #34
fun22, kanon jeg troede at du var blevet fornærmet :-),,jeg glæder mig !!
MOSEGIS, når jeg åbner dine billeder i et billedeprg. feks. photo it,så er den hvide ring flot , men når jeg "sætter " feks. mulitgames4 ind på min side ser det såddan ud
www.multigames.lir.dk
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
02. december 2002 - 13:09 #36
Hejsa...

Er desværre ikke klar over hvorfor stregen bliver ulige... Sorry!

//Rasmus
Avatar billede nuller Nybegynder
02. december 2002 - 20:34 #37
TUSIND TUSIND tak for den positive ånd, som jeg har mødt! tak skal i have..
fun22, med en svag risiko for at fornærme dig , så hælder jeg til mosegris´s bud
men du er jo lidt med i det aligevel :-) hvad med points, hvor meget vil i have
i skal bare sige til,
jeg har lige set er sted at man vist højst må give 200 for et spørgsmål, men det har jeg altså valgt at se helt bort fra, om jeg så skal oprette et 200 points spørgsmål hver dag i så mange dage det vil kræve,de points i vil have , får i.!!
MVH michael

Ps. vil i ikke have et link til jeres side , på min link side, bare foe en god ordens skyld.
Tusind tak for nu , og jeg regner med en vild diskution om points. :-)

PPS ang. den hvide ring, omkring logoet
så forsker jeg lidt i det, og hvis jeg ikke kan lave det bedre, så kan det være at jeg smider et lille spørgsmål op her på eksperten.
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
02. december 2002 - 20:43 #38
Jeg takker mange gange for komplimenterne :)
Ang. points, så er 200 nu fint nok for mig ;)... Dere r nok også andre på Eksperten der vil blive lidt sure hvis du bliver ved med at oprette spørgsmål ;)... Hvis du giver mig 200, og opretter et der hedder "points til Fun22", så er jeg tilfreds, og så generer du ikke nogen ;) Ved ikke om Fun22 vil have mere end det?!...
Jeg vil da gerne have et lille logo / button på din side, hvis det er muligt?!

Tak for denne gang!

//Rasmus

Ps. Første gang jeg så dit spørgsmålstitel "Første gang", troede jeg sgu Eksperten var blevet til et debatforum om sex! Hmm... *haha*
Avatar billede fun22 Nybegynder
02. december 2002 - 21:09 #39
For mig er 200 points også fint nok. Jeg vil da også godt have et link/banner ind på din side.
Avatar billede nuller Nybegynder
02. december 2002 - 21:44 #40
DETTE ER SKREVET FØR FUN22´s KOMENTAR
ha ha, mht. "første gang" det havde jeg ikke lige tænkt på ,men mit sind er jo også så rent !!!!!! ;-)
det er jo åbenbart en god ide til en god overskrift :-)
ang points,, Værsgo siger jeg bare, hvis du er tilfreds, så er jeg ihvertifald også
ang. logo,og link url, så smider jeg den med glæde op på min hjemmeside "asap"
smider du det herind eller malier du det til mig ?
lige så snart jeg får dit logo så ryger det på min side, du må så også have tålmodighed mht. layout, som du sikkert har set så skifter jeg meget, men på et tidspunkt så må jeg da for dælen have valgt et "final result"
FUN22 name your price ????
og uanset ,næsten, så kommer der en link op på min side, det er det mindste !!!
svar svar.....

SKREVET efter fun22 kommentar
HEJ FUN22 ja du får et link , poster du her eller malier du , hav venligst også tålmodighed med mit final design, men du ryger ind med det samme aligevel. i kommer ind i links og der laver jeg en som hedder logo design
jeg laver lige et hurtigt spørgsmål til 200 og så svarer du bare
Det har været en fornøjelse at "snakke/ arbejde" med jer, og i er et strålende bevis på at der stadig er folk som vil hjælpe nogle, som har brug for det, og ikke er ude efter points.DER ER JER SOM INTERNETTET BYGGER PÅ...
Incl. mig selv, jeg hjælper også hvor jeg kan, (mest med lan, sikkerhed , og lign.
Hej for nu
MMVH (med meget venlige hilsner) Michael
Avatar billede fun22 Nybegynder
03. december 2002 - 07:57 #41
Her er linket til min side:
www.zig-software.dk
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. december 2002 - 10:26 #42
hæhæ - i kan heller ikke få mere end 200 point og det ved i vist godt ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. december 2002 - 12:28 #43
http://www.eksperten.dk/spm/290353 - hvis fun22 skal have point skal mosegris.dk give ham halvdelen :)