Avatar billede fakse Nybegynder
16. november 2002 - 23:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Låser i Internet Explorer 6.0

Har andre oplevet at Pc'en låser totalt når man bruger Internet Explorer 6.0. Bedst som man arbejder låser systemet totalt, og man er nødsaget til at genstarte Pc'en.
Har nogen en løsning ?

På forhånd tak

Fakse
Avatar billede layer Nybegynder
16. november 2002 - 23:19 #1
JEP, det oplever jeg nogen gange med min 98 computer!
Avatar billede donwang Nybegynder
16. november 2002 - 23:23 #2
Også mig! Har 98 og 6.0!
Avatar billede layer Nybegynder
16. november 2002 - 23:24 #3
LOL, det er nok fordi 6.0 er optimeret til XP... Jeg ved det ikke???
Avatar billede fakse Nybegynder
16. november 2002 - 23:25 #4
Dette sker i Windows XP Home

Fakse
Avatar billede layer Nybegynder
16. november 2002 - 23:33 #5
OKEy, jeg ved hvad der er galt, men jeg tror bare det er en almindelig windows fejl<- Hvor tit oplever du det???

(Jeg oplever det sjældent)
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. november 2002 - 13:14 #6
Jeg har haft samme problem. Det blev løst ved manuelt at fjerne IE og Outlook Express og derefter geninstallere. Jeg fandt beskrivelsen på hvordan man fjerner dem manuelt på http://www.microsoft.com/technet
Avatar billede coldray Nybegynder
18. november 2002 - 19:13 #7
Så vidt jeg ved er der ingen konkret løsning på problemet, mange bruger er nødsaget til at downloade netscape eller en anden form for browser, men dette virker upåklageligt... så jeg vil foreslå at du gør det samme..

//ColdRay
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
18. november 2002 - 19:17 #8
Ellers prøv at fjerne IE 6,0 som bufferzone siger du kan evt se en guide på DK her som jeg selv har brugt og printet ud med stor glæde omkring din IE :)

http://www.it-ekspert.dk/spm/219#_undefined