Avatar billede hrlund Nybegynder
16. november 2002 - 23:14 Der er 5 kommentarer

Gemme til web

Hey!
Jeg har haft installeret en dansk sprogpakke til mit photoshop 6.0. Men problemet er så bare nu, at jeg pludselig ikke kan bruge min funktion "Gem til web" .. Hvordan får jeg adgang til det ? evt med et plugin ?Hvis ja, hvilket ?
Avatar billede swasper Nybegynder
16. november 2002 - 23:18 #1
Hvorfor ikke bare geninstallere Photoshop?
Avatar billede hrlund Nybegynder
16. november 2002 - 23:21 #2
Jeg har prøvet at geninstallere det, men det er stadig det samme . :(
Avatar billede hrlund Nybegynder
16. november 2002 - 23:37 #3
Jeg har fundet ud af, der sker når jeg har installeret en DK plugin, som er downloadet fra adobe.com ..
Avatar billede staz Nybegynder
20. november 2002 - 16:14 #4
nederen hva... skriv en mail til Adobe så de er klar over problemet. På den måde undgå flere den samme fejl :o)
Avatar billede cmk30 Nybegynder
21. november 2002 - 15:38 #5
Hejsa!

Jeg havde samme problem engang på min PC!

Vupti, så kunne der ikke gemmes til web... Prøv at installere hele PS og sprogpakken igen, så er jeg 100 på at det virker!