Avatar billede iq-n Nybegynder
16. november 2002 - 22:28 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Hvem er best til CS

Jeg søger en superskøtte til at ramme 36 ud af 40 mål i America's Army. jeg er kun kommet op på 33 og kan ikke få de sidste 3.

det er meget vigtig at det bliver 36 eller derover, da jeg ikke kan blive sniper uden at ramme dem.

Send mig en mail hvis du er interreseret i at få 200 point: jjhsuper@hotmail.com

Spillet kan hentes gratis på: www.americasarmy.com

IQ-N
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
16. november 2002 - 22:39 #1
Hm, er det et fedt spil? (ellers gider jeg ikke downloade det og forsøge :))
Avatar billede iq-n Nybegynder
16. november 2002 - 23:00 #2
langt bedre end CS. Det er udviklet af den amerikanske hær, og er næsten 100% realistisk. og grafikken er i top. Kan klart anbefales, men kan blive vanedannende.

Utroligt af et gratis spil!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. november 2002 - 23:10 #3
Mail på vej :)
Avatar billede initializing Nybegynder
16. november 2002 - 23:42 #4
"hvem er bedst til CS" Hvad har det med Americas Army at gøre?
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. november 2002 - 23:44 #5
det kan heller ikke sammenlignes... det er svært - initializing er nok bedre til at ramme end jeg er :)
Avatar billede iq-n Nybegynder
16. november 2002 - 23:47 #6
Meget de er begge skydespil.

Jeg prøvede tidligere at lave en anden titel om Amerikas Army, men der skete ikke noget, så jeg satte mig og tænkte over målgruppen og allerede 30 min senere gav det resultat. det er et spørgsmål og marketing.

Og jeg søger en der er godt til CS, da de for det meste kan løse sådan en opgave.
Avatar billede iq-n Nybegynder
16. november 2002 - 23:50 #7
og = om

og jo, spilne kan sammenlignes, deres opgaver ligner meget hinanden.
Avatar billede iq-n Nybegynder
16. november 2002 - 23:58 #8
nååh ja John husk lige at trykke "continue" og "login" tilsidst
Avatar billede initializing Nybegynder
17. november 2002 - 14:40 #9
Ja og du skal sgu læse reglerne igen åbenbart.

Lav en overskrift som fortæller mest muligt om dit problem. CS fortæller jo ikke noget om dit problem med AA?
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
17. november 2002 - 21:01 #10
Ej, det er altså ikke specielt svært at få 36 eller derover. Ved du godt at man kan zoome på z? Lad være med at sætte opløsningen på mere end 1024x768 lige meget hvilken skærm du har. Vælg det sigtekorn der bare er en prik. Vent med at skyde til du enten har pustet helt ud eller har fyldt lungerne helt med luft (det kan du høre). Sæt sensitivity rimeligt lavt. Jeg har sensitivity på 1,85. (hm ved ik om det var hjælp nok, ellers så sig til så kan jeg skrive en mail til dig :))
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
17. november 2002 - 21:15 #11
Nu prøvede jeg lige igen og fik max points... men jeg vil være lidt mere specifik mht. det jeg skrev før. Det er når du ikke kan høre spilleren trække vejret at du skal skyde. Og hvis du ikke rammer med det første skud, så lad være med at prøve at skyde igen efter det samme mål ved mindre det er et af de to nærmeste (det helt i højre og det helt i venstre side af skærmen). Der er jo 40 mål og du har 40 skud, så ingen grund til at stå og skyde 3 skud af på et mål for at ramme, for så har du jo bare mindre skud til at ramme de andre mål :)
Avatar billede iq-n Nybegynder
17. november 2002 - 21:37 #12
fiskesuppe > jeg har zoomet, sat skærmen op og ned, prøvet at instille musse sensitivity'en. der kommer ikke mere end 33, jeg ved ikke om det er fordi jeg bruger en trådløs mus eller hva.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
17. november 2002 - 21:49 #13
Hvad sigter du efter på personerne? Hvis du forsøger at lave headshot på dem, rammer du ikke en skid. Du skal sigte i brystet. Du skal holde musen HELT stille i det øjeblik du skyder. Prøv at se hvor sigtekornet er henne lige når du har skudt. Er sigtekornet oven på det som du ville ramme eller måske 2 mm ved siden af. Det gør jo ikke noget at du har begge hænder på musen hvis du sidder og ryster på hånden. Svært at forklare hvordan du så skal holde på musen, men det er ikke sådan at begge hænder skal være OVEN PÅ musen. Men du skal gøre lidt i stil med hvis musen var en baskedball :) Altså hold højre hånd på musen og brug den venstre hånd til at "styre med". :)
Sørg for at være helt fremme i den der lille boks du står i når du skal skyde de første 20 skud. De sidste 20 skud skal du huske at lægge dig med maven på jorden før du skyder...
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
17. november 2002 - 21:50 #14
Trådløse mus er jo heller ikke vildt gode til at aime hurtigt, men sæt gerne din sensitivity meget langt ned, du kan jo altid sætte den op igen når du skal til at spille rigtigt. Har du husket at lytte til vejrtrækningen? Det er nok den vigtigste pointene hvis man vil klare den første mission.
Avatar billede iq-n Nybegynder
17. november 2002 - 22:55 #15
jeg er helt henne i boxen. jeg syntes min vejrtrækning er meget uregelmæssig nogle gange puster han ud samtigdigt med han t6ræker ind? mærkeligt!!!. prøver lige med begge hænder.
Avatar billede iq-n Nybegynder
17. november 2002 - 23:44 #16
kraft edermanme jeg er træt mand.

stadig 33. jeg tro min mus sabotere det hele (jeg kan ikke holde den med 2 hænder da den er for lille), og men optiske er gået i stykker lort. jeg har prøvet alt (fik også et fif om "walking mode", men det virkede heller ikke). Mit gevær er gået i stykker, jeg ville have det byttet.
Avatar billede trustanubis Nybegynder
18. november 2002 - 00:51 #17
nu må i sq da lige holde jeg sidder med en Microsoft Explorer Optisk mus
jeg får 39 ud af 40. er det mig der er god eller jer der sux bigtime.

YOU MUST SHOW NO MERCY.
NOR HAVE ANY BELIEF WHATSOEVER
IN HOW OTHERS JUDGE YOU.
FOR YOUR GREATNESS WILL
SILENCE THEM ALL
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
18. november 2002 - 02:35 #18
trustranubis -> Det kan meget vel passe at det er den rette mus der skal til. Jeg får også max points eller tæt på max hver gang jeg prøver og jeg har en Razor Boomslang 2000 på en Icemat white, såå...
Avatar billede iq-n Nybegynder
19. november 2002 - 01:03 #19
Er der ingen der kan/gider hjælpe mig???
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
19. november 2002 - 07:08 #20
Jo, men hvordan skal jeg kunne hjælpe dig?
Avatar billede iq-n Nybegynder
19. november 2002 - 08:36 #21
send mig en mail og du får mit burgernavn og password
Avatar billede iq-n Nybegynder
20. november 2002 - 22:56 #22
lukker, send en mial hvis du er interreseret